۲۳ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۲:۱۹
کد خبر: ۳۲۱۷۲۵
حجت الاسلام پناهیان:

حضور در مجالس شهدا تجدید میثاق با حضرت زهرا است

خبرگزاری رسا ـ مدیر مؤسسه فرهنگی فخر الائمه با اشاره به عشق و علاقه شهدا به مردم، گفت: حضور در مجالس شهدا تجدید میثاق با حضرت زهرا است.
حجت الاسلام احمد پناهيان استاد حوزه و دانشگاه

به گزارش خبرنگار خبرگزار رسا، حجت الاسلام احمد پناهیان، کارشناس مسائل دفاع مقدس و مدیر مؤسسه فرهنگی فخر الائمه پیش از ظهر امروز در مراسم تشییع پیکر پنج تن از شهدای گمنام در صدای و سیمای قم با اشاره به ایام شهادت حضرت زهرا(س)، اظهار داشت: این بانوی بزرگ صدیقه است و رهبر معظم انقلاب فرمودند: «باید امروز از صدق زهرا درس بگیریم».

 

وی در ادامه با اشاره به آیه «مِنَ الْمُؤْمِنِینَ رِجَالٌ صَدَقُوا مَا عَاهَدُوا اللَّهَ عَلَیْهِ فَمِنْهُم مَّن قَضَى نَحْبَهُ وَ مِنْهُم مَّن یَنتَظِرُ وَ مَا بَدَّلُوا تَبْدِیلًا» ابراز داشت: این حضور ده ها هزار نفری که جمع اراتمندان به ساحت حضرت زهرا(س) معنا دار است و مشت محکمی بر دهان یاوه سرایان است که گمان می کردند آرمان‌های شهدا و اهداف آن ها فراموش می شود؛ این حضور تجدید میثاق با حضرت زهرا(س) است.

 

حجت الاسلام پناهیان افزود: فریادها و گریه های حضرت زهرا(س) در آن روز در دفاع از حریم ولایت و  فریاد هیهات من الذلة حسین همان فریاد شهدای ما بود که امروز میهمان ما هستند.

 

وی با اشاره به عشق و علاقه شهدا به مردم، تصریح کرد: آن روز حضرت زهرا(س) به امیر مؤمنان فرمود مرا در شب دفن کن؛ چرا که او از مردم زمان خود منزجر بود؛ اما این شهدا از شما مردم منزجر نیستند بلکه همین شهدای گمنام هستند که در مبارزه های جهانی در مصر و عراق و سوریه و غزة به میدان آمده اند و از اسلام دفاع می کنند و با استخوان های تن خود فریاد مرگ بر آمریکا سر می دهند.

 

مدیر مؤسسه فرهنگی فخر الائمه خاطرنشان کرد: دشمن خیال می کرد که با نفوذ جریان های خود در کشور می تواند در آرمان ما خلل ایجاد کنند؛ اما در گمراهی محض به سر می برند و بنا به فرموده امام راحل «ما تا محونظام سلطه ای از مبارزه دست نخواهیم کشید.

 

وی در پایان با اشاره به انتخابات کوبنده و دشمن شکن مردم در 7 اسفند، یادآور شد: ما عاقبت اسرائیل را در گور قرار می‌دهیم و انگلیس هم بازنده واقعی این صحنه بود، چرا که در انتاخابات به نمایندگی از اربابانش به میدان آمد تا جلوی مردم را بگیرد؛ اما ملت بزرگ ایران با حضور میلیونی خود در پای صندوق های رأی، جواب کوبنده ای به دشمن دیرینه خود دادند./1330/202/ب2

ارسال نظرات