۲۰ اسفند ۱۳۹۴ - ۲۳:۲۳
کد خبر: ۳۲۱۴۶۵
فرمانده سپاه ناحیه اراک خبر داد؛

اعزام 1500 نفر از اقشار مختلف مردم اراک به اردوهای راهیان نور

خبرگزاری رسا ـ فرمانده سپاه ناحیه اراک گفت: بیش از یک هزار و 500 نفر از اقشار مختلف مردم این شهرستان در ایام نوروز در قالب کاروان راهیان نور به مناطق عملیاتی جنوب کشور اعزام می‌شوند.
پاسدار محمدرضا رضايي فرمانده سپاه ناحيه اراک

به گزارش خبرگزاری رسا در استان مرکزی، محمدرضا رضایی فرمانده سپاه ناحیه اراک عصر امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: بیش از یک‌هزار و 500 نفر از اقشار مختلف مردم این شهرستان در قالب کاروان راهیان نور به مناطق عملیاتی دفاع مقدس در جنوب کشور اعزام می‌شوند که کار اعزام این کاروان‌ها از روز گذشته آغاز شده و تا هشتم فروردین ماه ادامه دارد.

 

وی تصریح کرد: سپاه در بخش اعزام دانش‌آموزی از ابتدای نیمه دوم سال جاری تا 15 اسفندماه بیش از 5 هزار نفر از دانش‌آموزان مقطع دوم متوسطه را به مناطق جنوب اعزام خواهد کرد.

 

فرمانده سپاه ناحیه اراک گفت: خوشبختانه استقبال بسیار خوبی از سوی دانش‌آموزان از این اردوها صورت می‌گیرد و در این مدت توانسته‌ایم با همکاری مدیران آموزش و پرورش و مسؤولان مدارس این اردوها را به نحو احسن برگزار کنیم.

 

رضایی با اشاره به اینکه بخش دیگری از اعزام کاروان‌های راهیان نور مربوط به اعزام دانشجویی است که توسط بسیج دانشجویی صورت می‌گیرد، ادامه داد: بخش دیگر اعزام‌ها نیز مربوط به اعزام پایگاه‌ها و محلات است که این اعزام‌ها از روز گذشته آغاز شده و طی آن چهار دستگاه اتوبوس راهی مناطق عملیاتی شد.

 

وی با بیان اینکه تمام هماهنگی‌های لازم به منظور اعزام این کاروان‌ها با مسؤولان امر صورت گرفته و بهترین امکانات و تجهیزات نیز برای زائران در نظر گرفته شده است، خاطرنشان کرد: تلاش داریم خانواده‌های شهدا را نیز همراه این کاروان‌ها راهی مناطق عملیاتی کنیم.

 

فرمانده سپاه ناحیه اراک اظهار داشت: بر اساس هماهنگی‌های صورت گرفته کاروان‌های بعدی راهیان نور مردمی از دوم فروردین ماه اعزام خواهند شد.

 

رضایی با بیان اینکه این اردوها چهار روزه است، گفت: حرکت کاروان‌ها با بدرقه مسؤولان استانی آغاز خواهد شد و بعد از آن حرکت به سمت خرم‌آباد، اندیشمک و اهواز صورت می‌گیرد./842/303/ب3

 

ارسال نظرات