۱۹ اسفند ۱۳۹۴ - ۲۰:۳۵
کد خبر: ۳۲۱۲۴۹
حجت الاسلام ذوالنوری:

حل مشکلات اقتصادی وقتی برای دعواهای سیاسی باقی نمی‌گذارد

خبرگزاری رسا ـ نماینده منتخب قم در مجلس دهم با اشاره به شدت مشکلات اقتصادی، گفت: اگر شبانه روزی در این عرصه تلاش کنیم وقت کم می‌آوریم، بنابراین وقتی برای پرداختن به دعواهای سیاسی باقی نمی‌ماند.
حجت الاسلام ذوالنور

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، حجت الاسلام مجتبی ذوالنوری، نماینده منتخب مردم قم در مجلس آینده در دیدار با حضرت آیت الله مکارم شیرازی با اشاره به حضور پر شور مردم در انتخابات، اظهار داشت: حماسه بزرگی با هدایت های رهبر معظم انقلاب و مراجع عظام رقم خورد؛ در این انتخابات مردم قم با مشارکت 61 درصدی نسبت به متوسط کشوری حضور خوبی داشتند.

 

وی افزود: مردم کار خود را انجام دادند و از اینجا به بعد نوبت منتخبان است که به شکرانه این حضور پرشور در راستای نیل به اهداف نظام اسلامی، در تراز انقلاب مأموریت خود را انجام دهند.

 

نماینده منتخب مردم در مجلس دهم تصریح کرد: نمایندگان پیشین قم زحماتی کشیده اند که از این پس ما سه نفر دست به دست هم خواهیم داد تا مشکلات استان تا جایی که ممکن است کاسته شود.

 

حجت الاسلام ذوالنوری با اشاره به دغدغه های مراجع عظام نسبت به مسائل مختلف، گفت: امیدواریم با رهنمودهای شما و دیگر بزرگان بتوانیم نسبت به این مطالبات، جامه عمل بپوشانیم و نسبت به حق مردم قم کوتاهی نکنیم.

 

وی با اشاره به وضعیت فرهنگی کشور، ابراز داشت: متأسفانه هرچه از انقلاب فاصله می گیریم با این هجمه گسترده دشمن در فضاهای مجازی دریچه های منجلاب منحط غربی بیش از پیش به روی جوانان ما گشوده می شود؛ مطالبه از دولت برای کنترل این وضعیت و  تقنین در این عرصه بسیار مهم است؛ اگر کاری جدی در این زمینه صورت نگیرد کیان جامعه تهدید خواهد شد.

 

نماینده مردم قم در مجلس آینده با بیان اینکه در شرایط فعلی فشار اقتصادی بر روی مردم زیاد است، گفت: برای حل این مشکلات اگر شبانه روزی وقت صرف کنیم باز هم زمان کم می آید بنابراین فرصتی نداریم که بخواهیم صرف دعواهای سیاسی کنیم.

 

نماینده منتخب مردم در مجلس دهم رسالت مهم نمایندگی را تبیین کرد و ابراز داشت: وقتی کسی برای نمایندگی مجلس داوطلب می شود یعنی باور دارد که می تواند این بار را بردارد بنابراین اگر سر سوزنی کوتاهی کند قابل بخشیدن نیست؛ نماینده مردم حتی باید از آبروی خود برای خدمت به مردم خرج کند؛بنده براین باورم که نمایندگان باید در سنگر مجلس نسبت به رفع دغدغه های بزرگان تلاش کنند.

 

وی با انتقاد نسبت به کارهای صنعتی موجود در قم، گفت: صنایع قم باید متناسب با فرهنگ آن باشد؛ مثلا در چاپ و نشر باید سرمایه گذاری کرد و کارهایی از این قبیل که در شأن قم است؛ توریسیم مذهبی یکی از صنایع مهمی است که برای توسعه آن باید زیرساخت های لازم را بوجود آورد.

 

نماینده مردم قم در مجلس آینده با اشاره فرمایش رهبر معظم انقلاب که در رد مجلس دولتی و مجلس ضد دولتی، ابراز کرد: اگر دولت خوب کار کند، وظیفه شرعی ما است که به او کمک کنیم و اگر مسیری دیگری را می رود بر اساس شأن نظارتی مجلس، باید در ریل قرار گیرد./928/پ202/ج1

ارسال نظرات