۱۹ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۷:۴۹
کد خبر: ۳۲۱۲۰۷
مدیر حوزه علمیه خواهران کرمانشاه:

حفظ صداقت و نیت خالصانه سبب برگزیده شدن افراد می شود

خبرگزاری رسا ـ مدیر حوزه علمیه خواهران کرمانشاه در جمع کارکنان استانداری کرمانشاه، گفت: حفظ صداقت و نیت خالصانه سبب برگزیده شدن افراد می شود.
حجت الاسلام فتحي

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در کرمانشاه، حجت الاسلام سعید فتحی مدیر حوزه علمیه خواهران استان کرمانشاه در جمع کارکنان استانداری کرمانشاه با اشاره به لزوم توجه مسلمانان به نیت اعمال، اظهار داشت: وقتی کاری با هدف کسب رضای الهی به انجام برسد مقبول واقع شده و سبب ارتقای درجه فرد می شود.


مدیر حوزه علمیه خواهران استان کرمانشاه بیان داشت: خیر دنیا و آخرت نصیب افرادی می شود که در زندگی دنیوی خود غافل از یاد خدا نبوده و امور زندگی دنیوی خود را با هدف کسب مقام قرب الهی به انجام می رسانند.


وی ابراز داشت: ظاهر و باطن افراد باید یکسان بوده و این امر ممکن نیست که فردی با ظاهر نامناسب باطنی پاک و الهی داشته باشد بلکه ظاهر و باطن افراد مکمل هم بوده و باید ظاهر و باطن پاک تأیید کننده یکدیگرند.


حجت الاسلام فتحی یادآور شد: انسان ها باید به دنبال اصلاح رابطه خود با خداوند متعال باشند زیرا خداوند فطرت انسان ها را پاک آفریده و ناپاکی و ناخالصی در فطرت انسان ها جایی ندارد.


مدیر حوزه علمیه خواهران استان کرمانشاه خاطرنشان کرد: نباید اجازه داد رابطه حسنه انسان با خداوند از بین برود و مانعی نباید در زمینه ارتباط بندگان با خداوند وجود داشته باشد زیرا کمال انسان در گرو بندگی خالصانه خداوند متعال بوده و تقرب به خداوند موجب سعادت انسان می شود.


وی تأکید کرد: وقتی انسان به دنبال بندگی خالصانه خداوند متعال باشد خداوند نیز رابطه بنده با خویش را اصلاح کرده و موانع و حجاب های راه را بر می دارد و بهترین ها را به بنده عطا می کند.


حجت الاسلام فتحی در پایان عنوان داشت: حفظ صداقت و نیت خالصانه از مهم ترین عوامل برگزیده شدن انسان ها نزد پروردگار است./857/202/ب1

ارسال نظرات