۱۹ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۱:۱۵
کد خبر: ۳۲۱۰۹۱
حجت‌الاسلام سعیدی مطرح کرد؛

حضرت زهرا بزرگ‌ترین مدافع و پشتوانه حریم ولایت

خبرگزاری رسا ـ نائب رییس اول مجمع نمایندگان طلاب و فضلای حوزه علمیه قم با بیان اینکه حضرت فاطمه زهرا(س) حتی نسبت به پیامبراکرم(ص) اُم الائمه است، گفت: اگر کسی بخواهد دنیا و آخرتش را در آُسایش معنوی قرار بگیرد باید از اهل بیت(ع) پیروی کند.
يا زهرا(س)

حجت الاسلام محمد سعیدی، نائب رییس اول مجمع نمایندگان طلاب و فضلای حوزه علمیه در گفت‏و‏گو با خبرنگار خبرگزاری رسا ،ایام شهادت صدیقه طاهره(س) را به همه شیفتگان اهل بیت(ع) و مقام معظم رهبری تسلیت گفت و اظهار داشت: حضرت زهرا(س) بزرگ‌ترین مدافع و پشتوانه حریم ولایت بودند و آنچه را که پدر بزرگوارشان نسبت به ولایت و حریم ولایت داشت برای ایشان مشهود بود.

 

وی ادامه داد: کاملا برایشان محسوس و ملموس بود که تنها کسی که می‌تواند بشر را از انحراف فکری و دینی نجات دهد، امام علی(ع) ولی و خلیفه خدا و جانشین بر حق پیامبر(ص) بود.

 

حجت الاسلام سعیدی افزود: آگاه ترین، عالم ترین، شجاع ترین و مدافع ترین انسان در حریم ولایت شخص صدیقه طاهره(س) است که در این راه جان مبارکشان را فدای ولایت کردند.

 

عضو مجمع نمایندگان حوزه علمیه قم با بیان اینکه تربیت اخلاقی، فرهنگی و رفتاری فرزندان متأثر از زندگی همراه با پدر و مادر است، ابراز کرد: سخنان و سیروسلوکی که پیامبر داشتند قبل از اینکه دیگران از ان چیزی بفهمند حضرت زهرا(س) به خاطر اینکه با ایشان زندگی می کردند متوجه آن می شدند و از آن تاثیر بسیار زیادی می گرفتند.

 

نائب رییس اول مجمع نمایندگان طلاب و فضلای حوزه علمیه با اشاره به روایتی مبنی بر اینکه اگر می خواهید در دنیا گمراه نباشید باید راه اهل بیت(ع) را طی کنید، تصریح کرد: هر جا انحرافی وجود دارد به خاطر فاصله گرفتن از مسیر اهل بیت(ع) است.

 

حجت الاسلام یوسفی افزود: هر جا انسان‏ها، انسان‏های متعادل، متوازن، نزدیک به خدا و انسان‏های مؤمن هستند به خاطر این است که آنها با اهل بیت(ع) ارتباط بهتر و محکم‌تری دارند.

 

وی با بیان اینکه فاطمه زهرا(س) حتی نسبت به پیامبراکرم(ص) اُم الائمه است، ابراز کرد: اگر کسی بخواهد دنیا و آخرتش را در آسایش معنوی قرار بگیرد باید از اهل بیت(ع) پیروی کند./875/ت302/ی 

ارسال نظرات