۱۸ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۰:۲۰
کد خبر: ۳۲۰۸۶۲
حجت‌الاسلام ابوترابی فرد در صحن علنی مجلس:

امیدوارم تولیت جدید بتواند مسیر اعتلا و عظمت آستان قدس را هموارتر کند

خبرگزاری رسا ـ نایب رییس مجلس شورای اسلامی گفت: امیدوارم تولیت جدیدآستان قدس بتواند راه را برای خدمت هرچه شایسته تر به زائران آستان امام رضا(ع) فرآهم آورد و بستر راه را برای اعتلا و عظمت هرچه بیشتر این بارگاه ملکوتی هموارتر کند.
حجت الاسلام ابوترابي فرد در جلسه علني مجلس

به گزارش خبرنگار پارلمانی خبرگزاری رسا، حجت الاسلام محمد حسن ابوترابی‌فرد، در نشست علنی امروز مجلس شورای اسلامی با اشاره به انتصاب حجت الاسلام رییسی به عنوان تولیت آستان قدس از سوی رهبر معظم انقلاب، در سخنانی اظهار کرد: ابتدا لازم می دانم علو درجات را برای آیت الله واعظ طبسی نماینده مقام معظم رهبری و تولیت سابق آستان هشتمین اختر تابناک امامت و ولایت از خداوند سبحان مسئلت دارم و همچنین برای حجت الاسلام رییسی تولیت جدید آستان قدس توفیق روزافزون را خواستارم.

 

وی گفت: امیدوارم تولیت جدید آستان قدس بتواند راه را برای خدمت هرچه شایسته تر به زائران آستان امام رضا(ع) فرآهم آورد و بستر راه برای اعتلا و عظمت هرچه بیشتر این بارگاه ملکوتی را هموارتر کند.

 

 نایب رئیس مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: از سوی همکاران و نمایندگان استان خراسان رضوی به حجت الاسلام رییسی تبریک می‌گویم و آرزوی توفیق روز افزون را برای ایشان دارم./858/203/ج1

 

ارسال نظرات