۱۸ اسفند ۱۳۹۴ - ۰۸:۱۴
کد خبر: ۳۲۰۸۴۴

نوزدهمین اجلاسیه خبرگان رهبری آغاز به کار کرد

خبرگزاری رسا ـ آخرین اجلاسیه چهارمین دوره مجلس خبرگان رهبری از لحظاتی قبل با حضور نمایندگان و به ریاست آیت الله یزدی در ساختمان سابق مجلس شورای اسلامی آغاز به کار کرد.
نوزدهمين اجلاسيه خبرگان رهبري

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، آخرین اجلاسیه چهارمین دوره مجلس خبرگان رهبری از لحظاتی قبل به ریاست آیت الله یزدی در محل ساختمان سابق مجلس شورای اسلامی آغاز به کار کرد.

 

آیت الله یزدی در نطق افتتاحیه خبرگان رهبری به نکاتی همچون وظایف مجلس خبرگان رهبری، اهمیت و جایگاه ولایت در نظام اسلامی و لزوم حفظ وحدت حول محور ولایت فقیه اشاره کرد.

 

رییس مجلس خبرگان همچنین درباره انتخابات مجلس خبرگان رهبری گفت: بنده به هیچ عنوان هیچ تلاشی برای حضور مجدد در مجلس خبرگان انجام نداده‌ام و خوشحالم بار مسؤولیت از دوشم برداشته شد.

در این اجلاسیه که امروز و فردا  18 و 19 اسفند ماه برگزار می شود مهم ترین مسائل و تحولات کشور و منطقه مورد بحث و تبادل نظر قرار خواهد گرفت.

 

طبق گفته آیت الله خاتمی قرار است در اجلاسیه نوزدهم، آیت الله جنتی دبیر شورای نگهبان درباره انتخابات سخنرانی کند.

 

همچنین نوبخت سخنگوی دولت و دکتر خوش چهره از اقتصاددانان کشور درباره مسائل اقتصادی بویژه اقتصاد مقاومتی سخنرانی خواهند کرد و پاسخگوی سؤالات خبرگان خواهند بود.

 

اجلاسیه خبرگان پنجم در روز پنجشنبه نیز با حضور نمایندگان خبرگان رهبری در مرقد امام راحل ادامه می یابد و پایان بخش این اجلاسیه نیز دیدار و ملاقات رییس و نمایندگان خبرگان چهارم با رهبر معظم انقلاب خواهد بود. /856/پ202/ج

ارسال نظرات