۱۵ اسفند ۱۳۹۴ - ۰۲:۳۵
کد خبر: ۳۲۰۲۹۰
حجت الاسلام والمسلمین دیرباز:

اعتماد مردمی مهم ترین سرمایه انقلاب اسلامی است

خبرگزاری رسا ـ نماینده مردم آذربایجان غربی در مجلس خبرگان رهبری گفت: پیشگام تمامی حرکت ها به سوی تعالی و رشد کشور خود ملت هستند که البته رهبر پیشرو آن ها بوده، آنان را هدایت کرده و مسیر را جهت می دهد.
حجت الاسلام والمسلمين ديرباز

حجت الاسلام والمسلمین عسکر دیرباز نماینده مردم آذربایجان غربی در مجلس خبرگان رهبری در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا، با اشاره به پیام های حضور پر شور مردم در انتخابات هفتم اسفند گفت: بعد از پیروزی انقلاب در صحنه هایی که انقلاب به حضور مردم نیاز داشته مردم نجیب، شریف و فهیم ایران در صحنه های حضور پیدا کردند.


وی افزود: زمانی که رهبری از مردم دعوت می کنند ملت برای لبیک به دعوت رهبری این حضور به صورت حداکثری ظهور و بروز پیدا می کند، خدا را شاکریم که این بار نیز ملت شریف ایران حماسه آفریدند و از خرد و کلان در صحنه حاضر شدند.


رییس دانشگاه قم با بیان این که پیام مهم حضور حماسی مردم برای دوستان اعتماد بیشتر ایجاد کرد و بار دیگر با آرمان های انقلاب و رهبری تجدید بیعت شد، اظهار داشت: مردم نشان دادند که ملت همبستگی خود را دارند و اتحاد و وحدت خود را در راه آرمان هایی که دارند نشان می دهند.


وی ادامه داد: این حضور گسترده سبب ناراحتی افرادی که در داخل کشور با انقلاب و پیشرفت کشور مخالف هستند شد، این افراد یا باید خود را اصلاح کنند یا این که همچنان در تلخ کامی باقی بمانند؛ برای دشمنان این پیام را داشت که استکبار جهانی تصور می کرد ممکن است به مرور زمان مردم از انقلاب فاصله بگیرند و به سبب مشکلاتی که دارند انقلاب را کنار بگذارند اما مردم اعتماد و اهتمام خود را در مشارکت در مسائل انقلاب از جمله انتخابات نشان دادند.


حجت الاسلام والمسلمین دیر باز با بیان این که حضور مردم در پای صندوق های رأی مشت محکمی در دهان استکبار و صهیونیسم جهانی بود، ابراز داشت: مردم نشان دادند همچنان از انقلاب، کشور و رهبر خود دفاع می کنند و همواره در برابر استکبار جهانی ایستاده اند.


وی عنوان کرد: حضور مردم در صحنه به دوستداران انقلاب در سطح جهان این پیام را داد که خوشحال و امیدوار باشند که ملت ایران پشت نظام خود ایستاده است و از آن پشتبانی می کند، نظام اسلامی در کشور ایران متکی بر آرای مردم است و بر استکبار جهانی تکیه ندارد.


نماینده مردم آذربایجان غربی در مجلس خبرگان رهبری خاطرنشان کرد: نیروهای مسلح کشور نیز پشت سر ملت حرکت می کنند، پیشگام تمامی حرکت ها به سوی تعالی و رشد کشور خود ملت هستند که البته رهبر پیشرو آنها بوده، آنان را هدایت کرده و مسیر را جهت می دهد./1323/ت302/ج

ارسال نظرات