۱۴ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۵:۱۳
کد خبر: ۳۲۰۲۰۲
خطیب جمعه نجف آباد:

حضور تمام گروه های سیاسی در انتخابات، مردم سالاری واقعی را به جهانیان نشان داد

خبرگزاری رسا ـ حجت الاسلام حسناتی گفت: انتخابات نفس تازه ای در نظام و انقلاب دمید و حضور تمام گروه های سیاسی در این دوره در کمال آرامش و امنیت نشان داد که ذائقه های مختلف سیاسی در راستای اهداف انقلاب و بر خلاف توطئه های دشمنان همیشه در کنار یکدیگر هستند.
حجت الاسلام حسناتي، امام جمعه نجف آباد

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در نجف آباد، حجت الاسلام مصطفی حسناتی، نماینده ولی فقیه و امام جمعه نجف آباد، در خطبه های عبادی سیاسی نماز جمعه این هفته، با تقدیر و تشکر از حضور حماسه آفرین مردم در انتخابات هفتم اسفند گفت: حضور گسترده ملت بیدار و فهیم ایران لبیک گویی به ندای رهبری و انقلاب و بعد از 37سال از پیروزی انقلاب، مشتی بر دهان تمام دشمنان این نظام بود.

 

وی با اشاره به ابعاد حضور گسترده مردم در این حماسه بزرگ افزود: انتخابات این دوره بار دیگر عظمت و بیداری این ملت را به رخ جهانیان کشید و نشان داد که نظام این کشور بر مبنای مردم سالاری واقعی بنا شده است و تداوم این انقلاب بر دوش تک تک افراد این جامعه است که قانونمندی و عدم تخلف در این دوره از مهمترین ابعاد حضور مردم بود.

 

حضور گسترده مردم در انتخابات نفس تازه ای در نظام و انقلاب دمید

حجت الاسلام حسناتی در ادامه تصریح کرد: این انتخابات نفس تازه ای را در نظام و انقلاب دمید و پیروز نهایی آن ملت و تک تک مردم بود و باید از حضور تمام گروه های سیاسی در این دوره که در کمال آرامش و امنیت نشان داد که ذوق های مختلف در راستای اهداف انقلاب بر خلاف توطئه های دشمنان همیشه در کنار یکدیگر هستند، تشکر کرد.

 

وی در ادامه با خطاب نسبت به نمایندگان منتخب مردم در این دوره از مجلس بیان داشت: آنانی که در این میدان، پیروز شدند، باید بدانند که معتمد مردم هستند و و به تعبیر رهبر معظم انقلاب، نمایندگان مجلس ریل گذاران حرکت دولت هستند که مهمترین وظیفه آنان شناخت مشکلات و قوانین و کمک به رفع معضلان مردم است.  

 

نماینده ولی فقیه در نجف آباد، با اشاره به مهم ترین معضل امروز جامعه، اقتصاد و رکود بی سابقه کشور بیان کرد: در این شرایط سخت اقتصادی و بعد از حضور حماسی مردم، امروز نوبت دولتمردان است که به دور از رقابت ها، مکمل یکدیگر باشند که پیشرفت جامعه در گرو بستن راه های نفوذ دشمن و رسیدگی به وضع محرومان است که نیازمند یک برنامه ریزی و تخصص تمام نیروها است.

 

وی در ادامه بیان کرد: صرف بیانیه و سخنان لفظی برای تشکر از بیداری و فهم این مردم برای حضور در صحنه انتخابات شایسته نیست و امروز با وجود تمام سختی های اقتصادی، تبعیض ها، معوق شدن حقوق کارگران و بازنشستگان، باید دولت فکر جدی بکند و امروز رفع معضلات اقتصادی از اوجب واجبات است.

 

 مساجد مهم ترین مکان برای حضور جوانان متعهد و متخصص است

حجت الاسلام حسناتی در ادامه با تسلیت وفات آیت الله واعظ طبسی، تولیت آستان مقدس رضوی، و فرج الله سلحشور با اشاره به مناسبت های هفته افزود: آغاز هفته احسان و نیکوکاری با خصوص با توجه به شرایط سخت اقتصادی، نیازمند لطف و رأفت هر چه بیشتر مرد است و هم چنین آغاز هفته درختکاری و منابع طبیعی که معضل خشکسالی به خصوص برای کشاورزان که باید جلوگیری از هدر رفت آب در این شرایط از شیوه های نوین آبیاری استفاده کنند.

 

وی هم چنین با اشاره به سالروز تأسیس کانون های فرهنگی مساجد، که مأمنی برای حضور گسترده جوانان متعهد و متخصص است، بیان کرد: بالاترین سرمایه هر کشور، جوانان و استعدادهای آنان است و امروز بهترین جایگاه برای جوانان مساجد است.

 

در ادامه نماز جمعه این هفته ابوالفضل ابوترابی، منتخب مردم نجف آباد و تیران و کرون در مجلس شورای اسلامی با تشکر از حضور مردم و خلق چنین حماسه ای گفت: خلق حماسه 7اسفند برای نمایندگان آغاز راه است و باید با وحدت و با هر نوع تفکر و بینش سیاسی و الگو قرار دادن منویات رهبری به ویژه درباره اقتصاد مقاومتی معضلاتی که گریبانگیر جامعه است را با وحدت و همدلی از میان برداریم.

 

وی در ادامه با اشاره به پاره ای از اقدامات 4سال گذشته نمایندگی در شهرستان نجف آباد و تیران و کرون افزود: جشن پیروزی در انتخابات زمانی معنا پیدا می کند که بعد از گذشت 4سال در مقام خدمت رسانی به مردم سربلند بیرون آییم و زمانی باید جشن گرفته شود که مهمترین معضل امروز جامعه، بحث اقتصادی از این جامعه قطع شود./1306/201/ب1

ارسال نظرات