۱۳ اسفند ۱۳۹۴ - ۰۰:۵۵
کد خبر: ۳۱۹۹۵۲
سردار قاسمی:

برخی عامدانه به دنبال حذف تفکرات امام از سیستم های آموزشی و اداری کشور هستند

خبرگزاری رسا ـ سردار قاسمی با بیان این‌که صحیفه نور امام در حال خاک خوردن است و این در حالی است که همه چیز در گوشی‌ها وجود دراد اما دو جمله از آرمان و تفکرات امام در آن نیست، گفت: برخی عامدانه بنا دارند که امام در سیستم های آموزشی و ادرای ورود پیدا نکند.
سردار قاسمي

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در مشهد، سردار سعید قاسمی، فعال فرهنگی سیاسی در سومین همایش بین المللی «تحجر و اسلام آمریکایی» که شب گذشته در تالار شهر مشهد برگزار شد، اظهار کرد: اصل چالش انقلاب اسلامی که آخرین آن انتخابات هفتم اسفند بود بر سر موضوعی است که منشأ آن امام خمینی(ره) بودند و از طرف دیگر انقلاب امام است منشأ تمام تحولات در ایران و جهان است.

 

وی با بیان این که امام راحل معادله قدرت را به هم ریخت و مسیر رودخانه تاریخ را تغییر داد، تصریح کرد: دشمن امام( ره) را به خوبی شناخت و نیز ایشان به عنوان سرمنشأ آن چیزی که  در این 37 ساله برای دستاوردها و تفکر امام اتفاق افتاده و یا در حال وقوع است.

 

این فعال فرهنگی سیاسی با اشاره به خالی بودن تفکر امام و انقلاب اسلامی در برنامه آموزشی کشور، خاطر نشان کرد: تفکر امام و نیز جریان انقلاب اسلامی به طور بسیار محدودی در برنامه های آموزشی دانشگاه ها و آموزش و پرورش قرار دارد و این در حالی است که در یکی از اساتید دانشگاه تهران در کلاس درس از مسعود رجبی تمجید می کند.

 

سردار قاسمی در ادامه خاطرنشان کرد: دانشگاه ها از روح و تفکر و آرمان های امام و انقلاب تهی است در واقع 80درصد دانشگاه‌های آزاد، آزاد از اسلامی هستند که با ادامه این روند در دهه بعدی دیگر چیزی از تفکر روح الله باقی نمی ماند، البته ممکن به ظاهر دوستش داشته باشند ولی فقط به عنوان یک رهبر اقلیت بنابراین همان طور که به راحتی دستاوردها را بتن کردند، روزی نیز تفکر امام و انقلاب را نیز بتن می کنند و این برای آن های که از اساس با نظام مشکل دارند، کار ساده ای است.

 

 مسؤول سابق قرارگاه خاتم الاوصیاء ادامه داد: امام خمینی و تفکرات اش در کتاب‌های درسی کمتر از 10 صفحه و  انقلاب اسلامی هم بیشتر از 2 درس در کتاب‌های بچه های ما وجود ندارد و نیز در مورد دفاع مقدس، ما امام را برای بزنگاه‌های خودمان می‌خواهیم و حال که با سوء استفاده از مجاهدات و شخصیت روح الله انتخابات برگزار شد بار دیگر کرکره امام  تا انتخابات بعدی پایین می آید.

 

وی با تأکید این که انقلاب اسلامی دارای مانیفست مشخصی است، اظهار کرد: مانیفست انقلاب اسلامی تدوین شده است و مستندات متقن آن وجود دارد، پس چرا باید خاطره گویی هاشمی را بشنویم اما از طرف دیگر عده ای به طور عامدانه تصمیم دارند تا مانع ورود تفکر و آرمان های امام و انقلاب به عرصه های مختلف کشور از جمله آموزش، اقتصاد و فرهنگ شوند.

 

سردار قاسمی در بخش دیگری از سخنان خود گفت: ما انقلاب را در جنگ به جهان صادر کردیم و به دروغ «جنگ ایران و عراق» را مطرح می کنند تا ایران را خوار و خفیف کنند در حالی جنگ سبب شد بتوانیم تفکر و آرمان‌های امام و انقلاب اسلامی را به جهان مصادره کنیم.

 

این فعال فرهنگی در پایان اظهار کرد: صحیفه نور امام در حال خاک خوردن است و این در حالی است که همه چیز در گوشی‌ها وجود دراد اما دو جمله از آرمان و تفکرات امام در آن نیست، برخی عامدانه بنا دارند که امام در سیستم های آموزشی و ادرای ورود پیدا نکند بنابراین اگر می‌خواهید اصل درگیری‌های و شرایط آشفته این روزها را متوجه شوید بهتر است دو جلد آخر صحیفه را به خوبی بخوانید./844/202/ب2

ارسال نظرات