۱۲ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۴:۱۴
کد خبر: ۳۱۹۸۱۰
رییس اداره تبلیغات اسلامی هیرمند:

جامعه امروز، تشنه معرفت اهل بیت است

خبرگزاری رسا ـ رییس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان هیرمند با بیان اینکه هر چه جامعه انسانی پیش‌تر می‌رود، بیشتر از معنویات فاصله گرفته است، گفت: امروز جامعه خشک و صنعتی بشری تشنه معنویت و معرفت اهل بیت(ع) است و به همین دلیل، جوانان غربی گرایش به سمت اسلام پیدا کرده‌اند.
ظريف

حجت‌الاسلام جانعلی ظریف صیادی، رییس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان هیرمند در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا در زاهدان، گفت: بهره‌مندی از ایام فاطمیه برای شناخت بیشتر این بانوی بزرگوار جهان اسلام، یک توفیق بزرگ است که از خدا می‌خواهیم به همه ما عطا کند.


وی بیان کرد: انسان برای رسیدن به کمال خلق شده است و به طور فطری، کمال‌طلب است؛ برای رسیدن به این درجه، ما نیاز به راهنما و هادیانی داریم که اهل بیت(ع) در عالی‌ترین مرتبه، کامل‌ترین الگو برای این هدف هستند.


رییس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان هیرمند افزود: جامعه ما نیاز به الگو دارد، برای اینکه بتواند راه را از چاه تشخیص دهد و بداند برای رسیدن به کمال، چه راهی به سرانجام می‌رسد؛ اگر به الگوهای نامناسب پناه ببرد، گمراه خواهد شد.


وی عنوان کرد: جامعه صنعتی و پیشرفته امروزی تشنه معارف حقه اهل بیت(ع) است و اگر این نیاز جامعه شناسایی و اهل بیت علیهم السلام به ‌عنوان الگو به جامعه معرفی شوند بی شک جامعه به رشد و تعالی خواهد رسید.


حجت‌الاسلام ظریف‌صیادی اظهار کرد: بانوان جوامع پیشرفته شاید بیش از دیگر جوامع، مشتاق آشنایی با شخصیت‌های متعالی همچون حضرت زهرا(س) هستند؛ بنابراین وظیفه ما به عنوان مریدان خاندان اهل بیت(ع) است که این بزرگواران را به دنیا معرفی کنیم.


وی در پایان افزود: یکی از بهترین راه‌های بزرگداشت فاطمیه، تبیین سیره عملی حضرت زهرا(س) و معرفی ایشان به جامعه است./831/303/ب1

ارسال نظرات