۱۱ اسفند ۱۳۹۴ - ۰۹:۱۵
کد خبر: ۳۱۹۵۷۵
آیت الله مهمان نواز مطرح کرد؛

لزوم همکاری و همراهی نیروهای مختلف برای اعتلای کشور/ نامزدهای منتخب، نماینده همه مردم هستند

خبرگزاری رسا ـ عضو سه دوره مجلس خبرگان رهبری با اشاره به اینکه نامزدها و افراد منتخب در دو انتخابات اخیر، نماینده همه مردم هستند، گفت: اکنون باید با تبدیل شدن رقابت‌ها به رفاقت، همه در کنار هم برای اعتلای ایران اسلامی تلاش کنند.
آيت الله مهمان نواز- ديدار با نماينده منتخب بجنورد

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در بجنورد، آیت الله حبیب الله مهمان نواز، نماینده مردم استان خراسان شمالی در مجلس خبرگان رهبری، شب گذشته در دیدار با علی قربانی، یکی از نمایندگان منتخب مردم شهرستان های بجنورد، مانه و سملقان، راز و جرگلان، جاجرم و گرمه در مجلس شورای اسلامی، با قدردانی از حضور پرشور مردم این استان در انتخابات هفتم اسفند، گفت: مردم استان خراسان‌شمالی در انتخابات هفتم سنگ تمام گذاشتند.

 

وی بابیان اینکه رقابت دیگر تمام‌ شده و باید رفاقت و همکاری و همدلی جایگزین آن شود، اضافه کرد: نامزدهای انتخاباتی باید از این‌ پس با یکدیگر رفیق بوده و دست در دست هم برای اعتلای کشور و توسعه استان قدم بردارند.

 

نماینده مردم خراسان‌شمالی در مجلس خبرگان رهبری با اشاره به انتخاب نمایندگان استان در خانه ملت، اظهار کرد: افراد منتخب مردم استان اساسا نماینده همه هستند به همین دلیل باید همه اقشار و گروه‌های مردم را به یک چشم دیده و برای رفع مشکلات آنها تلاش کنند.

 

آیت الله مهمان نواز در ادامه همچنین حضور مردم در انتخابات دهمین دوره مجلس شورای اسلامی و پنجمین دوره مجلس خبرگان رهبری را حماسی و دشمن‌شکن عنوان کرد و گفت: مردم خراسان‌شمالی در انتخابات سنگ تمام گذاشته و بصیرت سیاسی و انقلابی و اسلامی خود را به همه نشان دادند.

 

منتخب مردم استان خراسان شمالی برای پنجمین دوره مجلس خبرگان رهبری، اظهار کرد: بی‌گمان حضور مردم در انتخابات بیعتی مجدد با شهدا و لبیک به ولایت و رهبری بود و مردم در هفتم اسفند امسال حماسه بزرگی را خلق کردند.

 

آیت الله مهمان نواز عنوان کرد: مردم با این حضور خود دشمن را ناامید کرده و حماسه بزرگی را رقم زدند و این در تاریخ ماندگار خواهد ماند.

 

عضو مجلس خبرگان رهبری با یادآوری اینکه دشمن همواره به دنبال تضعیف نظام اسلامی است، اضافه کرد: از این‌ رو باید نسبت به این خواست و تلاش دشمن هوشیار بود.

 

وی با برشمردن جایگاه حساس مجلس شورای اسلامی و لزوم پیگیری مطالبات مردم ، افزود: لازم است تا از این جایگاه برای پیگیری خواسته و مطالبات به‌حق جامعه تلاش شود.

 

آیت الله مهمان‌نواز در خاتمه با تبریک به منتخبان مردم استان در دهمین دوره مجلس شورای اسلامی برای آنان در انجام رسالت نمایندگی آرزوی توفیق کرد.

 

علی قربانی، نماینده منتخب مردم شهرستان‌های بجنورد، مانه و سملقان، راز و جرگلان، جاجرم و گرمه در مجلس شورای اسلامی نیز در این دیدار از حسن اعتماد مردم به منتخبان خود قدردانی کرد و گفت: امیدواریم با همکاری همه مسؤولان استان بتوانیم گام‌هایی خوبی را برای توسعه و پیشرفت استان برداریم.

 

وی با اشاره به برگزاری انتخابات سالم، پرشور و حداکثری در هفتم اسفند از همه عوامل و برگزارکنندگان پنجمین انتخابات خبرگان رهبری و مجلس شورای اسلامی در استان قدردانی کرد و افزود: تمام تلاش خود را برای تحقق وعده های انتخاباتی انجام خواهیم داد و لحظه ای از عهدی که با مردم بستیم غفلت نمی کنیم./9314/202/ب3

ارسال نظرات