۰۹ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۷:۳۲
کد خبر: ۳۱۹۳۳۴
امام جمعه سراب:

مردم در 7 اسفند حماسه ماندگاری را آفریدند

خبرگزاری رسا ـ حجت الاسلام اکرمی با اشاره به حضور پرشور ملت ایران در انتخابات 7 اسفند، گفت: مردم در 7 اسفند مانند 22 بهمن حماسه ماندگاری را آفریدند.
حجت الاسلام اکرمي، امام جمعه سراب

حجت الاسلام علی اکبر اکرمی، امام جمعه سراب در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا در تبریز، با اشاره به حضور پرشور ملت ایران در انتخابات هفتم اسفند، اظهار داشت: مردم در هفتم اسفند مانند 22 بهمن حماسه ماندگاری را آفریدند.


وی با بیان این‌که مردم در این انتخابات حضور پرشور و ارزشمندی را از خود به نمایش گذاشتند، افزود: در این انتخابات در شهرستان سراب شاهد حضور 80 درصدی مردم سراب در انتخابات مجلس شورای اسلامی و مجلس خبرگان رهبری بودیم.


امام جمعه سراب هر رأی مردم را به مثابه تیری بر علیه استکبار جهانی و دشمنان نظام اسلامی و اسلام ناب محمدی دانست، اظهار داشت: هر رأیی که مردم در صندوق‌های رأی انداختند، در حقیقت رأی به نظام اسلامی و انقلاب بود.


وی این حضور گسترده را نشان از ولایتمداری و تبعیت ملت ایران از مقام معظم رهبری عنوان و تأکید کرد: ملت ایران با همدلی و همزبانی و با تبعیت از رهبری این حماسه را خلق کردند و بار دیگر به جهانیان نشان دادند که بر آرمان های خود استوار و ثابت قدم هستند.


حجت الاسلام اکرمی با اشاره به تبلیغات سوء دشمنان برای عدم حضور ملت در انتخابات و رأی به لیست‌های خاص انتخاباتی، خاطرنشان کرد: مردم با حضور و رأی خود نشان دادند که تنها شکست خورده این انتخابات استکباری جهانی و آمریکای جنایتکار است.


وی با بیان این‌که مردم خلاف نظر آمریکا، انگلیس و اسرائیل در این انتخابات عمل کردند، تصریح کرد: ملت ایران با روشنگری رهبر معظم انقلاب راه صحیح را انتخاب کردند و در این انتخابات اطاعت خود را از ولایت فقیه به نمایش گذاشتند.


امام جمعه سراب با اشاره به رأی مردم استان به نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی بر خلاف تبلیغات گسترده علیه وی، بیان داشت: مردم با رأی خود به آیت الله مجتهد شبستری نشان دادند که هیچ گاه ولایت و یاران ولایت را تنها نخواهند گذاشت.


وی با تأکید بر تداوم حضور ملت در صحنه های حساس کشور، خاطرنشان کرد: حضور مردم در صحنه طمع دشمنان نظام را قطع خواهد کرد و توطئه های دشمنان را نقش بر آب خواهد کرد، ملت ایران اسلامی همیشه در صحنه حاضر خواهند بود./854/302/ب2

ارسال نظرات