۰۷ اسفند ۱۳۹۴ - ۰۹:۱۳
کد خبر: ۳۱۸۸۰۳
دادستان مازندران:

حضور حداکثری در انتخابات تجلی وفاداری مردم به انقلاب است

خبرگزاری رسا ـ دادستان مازندران از انتخابات به عنوان عرصه مشارکت ملی و نماد مردم ساللاری دینی یاد کرد و گفت: ملت حماسه ساز ایران اسلامی امروز نیز بار دیگر حماسه ای عظیم خلق خواهند کرد که در تاریخ انقلاب ماندگار خواهد شد.
دادستان ساري

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در ساری، حجت الاسلام  اسدالله جعفری، دادستان مازندران امروز در جمع خبرنگاران از انتخابات به عنوان عرصه مشارکت ملی و نماد مردم ساللاری دینی یاد کرد و گفت: ملت حماسه ساز ایران اسلامی امروز نیز بار دیگر حماسه ای عظیم خلق خواهند کرد که در تاریخ انقلاب ماندگار خواهد شد.

 

وی انتخابات را تجلی اراده مردم در تعیین سرنوشت خود دانست و خاطرنشان کرد: ملت بزرگ ایران در 37 سال اخیر همواره ثابت کردند که برای دفاع از انقلاب و رهبری سر پای نمی شناسند.

 

دادستان مازندران با تأکید براین که ملت بزرگ ایران وظیفه شرعی و ملی خود می دانند که امروز با حضور بی نظیر خود بار دیگر به دنیا بفهمانند که مدافع حقیقی انقلاب هستند، تصریح کرد: امروز دنیا مبهوت حضور عظیم ملت ایران خواهند شد.

 

حجت الاسلام جعفری با اشاره به این که دشمنان همه توان و تلاش خود را برای حضور کمرنگ مردم در انتخابات به کار گرفتند، بیان داشت: اما مردم کشورمان از همان ساعات ابتدایی آغاز انتخابات در پای صندوق های رأی آغاز شدند و این نشان دهنده شور و شعور ملت بزرگ ایران است.

 

وی با تأکید بر این که ملت بزرگ ایران امروز نیز همانند سال های گذشته با خلق حماسه ای دیگر، همه نقشه‌ها و امید معاندین نظام اسلامی را مایوس و نقشه‌ها را خنثی می‌کنند، افزود: اهمیت این دوره از انتخابات می طلبد که با بصیرت و هوشیاری در پای صندوق های رأی حاضر شویم تا نقشه های دشمنان را خنثی کنیم.

 

دادستان استان مازندران با اشاره به این که مردم با حضور پرشور و مشارکت حداکثری تودهنی محکمی به معاندین نظام خواهند زد، گفت: ملت هوشیار و با بصیرت ایران در صحنه های مختلف این انقلاب ثابت کردند که گوش به فرمان ولایت و رهبری هستند.

 

حجت الاسلام جعفری در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به این که با تخلفات و جرائم در انتخابات با جدیت برخورد شده است، تصریح کرد: دستگاه قضایی استان بیش از 300 هزار استعلام را پاسخ داده است.

 

وی  با بیان اینکه شعب ویژه ای برای بررسی جرائم انتخاباتی درهمه دادگستری‌های استان تشکیل شده است، افزود: جرائم انتخاباتی از سوی قضات ویژه در خارج از نوبت در شعب ویژه رسیدگی می‌شود.

 

دادستان مازندران از تشکیل 14 پرونده در حوزه تبلیغات و تخلفات انتخاباتی شامل دروغ پردازی علیه شخصیت نامزدهای انتخاباتی استان خبر داد و گفت: شورای نگهبان باید به وظایف نظارتی خود عمل کند و از هرگونه تهمت مصون است.

 

عضو هیأت اجرایی انتخابات مازندران  با تاکید بر این که هواداران نامزدهای انتخاباتی، اخلاق انتخاباتی را رعایت کنند، افزود: گزارش تخلفات نامزدهای انتخابات پس از انتخابات به اطلاع آنان رسیده و پرونده سازی می‌شود./950/202/ب1

ارسال نظرات