۰۶ اسفند ۱۳۹۴ - ۲۲:۳۹
کد خبر: ۳۱۸۷۵۶
مدیر کل سازمان تبلیغات اسلامی آذربایجان غربی:

نامزدها با تهمت زدن و بی ادبی رقبای خود را تخریب شخصیت نکنند

خبرگزاری رسا ـ مدیر کل سازمان تبلیغات اسلامی آذربایجان غربی رعایت قانون در هر زمینه را الزامی دانست و گفت: نامزدها نباید با زیر پا گذاشتن قانون رقبای خود را تخریب شخصیت کرده و خلاف واقع را برای مردم بازگو کنند، این کار از نظر شرعی و قانونی صحیح نیست.
حجت الاسلام فخري، مديرکل تبليغات اسلامي آذربايجان غربي

حجت الاسلام محمد فخری، مدیرکل سازمان تبلیغات اسلامی آذربایجان غربی در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در ارومیه، با اشاره به لزوم حضور حداکثری مردم در انتخابات گفت: نظام جمهوری اسلامی ایران از همان مبنا بر اساس خواست مردم پایه گذاری شده است.

 

استاد حوزه و دانشگاه حضور حداکثری مردم در پای صندوق های رای را بسیار تاثیرگذار در سرنوشت مملکت دانست و گفت: مردم باید به سرنوشت خود و مملکت خود اهمیت داده و به افراد سالم و صالح رای دهند.

 

وی با اشاره به اینکه وجود برخی مشکلات و کاستی ها، مجوزی برای عدم حضور در انتخابات نیست، گفت: ملت ما در طول سال انقلاب، جنگ و توطئه و گرانی و تورم و بیکاری را دیده اند. اما باز هم مقایسه کرده و می بینند که طبیعی ترین نظام برای اداره ی یک مملکت، همین نظام جمهوری اسلامی است.

 

حجت الاسلام فخری با بیان اینکه مملکت ما از لحاظ اقتصادی با مشکلاتی مواجه است، گفت: با نگاهی به دور و بر خود متوجه می شویم که در کشور ما امنیت وجود دارد و این بزرگ ترین نعمت الهی است.

 

وی تصریح کرد؛ مسؤولان و نمایندگان منتخبی که به مجلس راه می یابند باید با تدبیر و تلاش درصدد رفع مشکلات مردم بکوشند.

 

مدیرکل سازمان تبلیغات اسلامی آذربایجان غربی با اشاره به تاکید رهبر معظم انقلاب مبنی بر حضور همگان در عرصه ی انتخابات، گفت: حضور همگان در پای صندوق های رای در سرنوشت ملت و مملکت بسیار تاثیرگذار بوده و از لحاظ منطقه و خاورمیانه هم برای نظام اسلامی مهم است.

 

حجت الاسلام فخری در رابطه با لزوم پایبندی همگان اعم از کاندیدها و هواداران آنها به رعایت قانون و احترام به رای مردم گفت: همه ی ما موظفیم در هر حال قانون را رعایت کنیم.

 

استاد حوزه و دانشگاه با اشاره به اینکه برخی از نامزدها با تهمت زنی و بی ادبی رقبای خود را تخریب می کنند، گفت: ما باید فرهنگ سازی کنیم و قانون را مد نظر قرار داده و به آن عمل کنیم.

 

مدیرکل سازمان تبلیغات اسلامی آذربایجان غربی ابراز داشت: تخریب شخصیت افراد و تبلیغات با خدعه و حیله از لحاظ شرعی و قانونی صحیح نیست./1301/302/ب3

 

ارسال نظرات