۰۶ اسفند ۱۳۹۴ - ۲۲:۵۵
کد خبر: ۳۱۸۷۵۴
امام جمعه موقت شهرری:

حضور حداکثری مردم در پای صندوق رأی سبب یأس دشمنان است

خبرگزاری رسا ـ امام جمعه موقت شهرری گفت: حضور حداکثری مردم سبب شادابی جریان‌های انقلابی و اسلامی شده و همچنین یاس دشمنان را با مشاهده مردم همیشه در صحنه انقلاب در پی خواهد داشت و این اتحاد و همبستگی سبب تقویت نظام است.
حجت‌الاسلام عبدالعلي ابراهيمي، امام جمعه موقت شهرري

حجت الاسلام عبدالعلی ابراهیمی امام جمعه موقت شهرری، در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا، با اشاره به اهمیت حضور حداکثری مردم در پای صندوق‌های رأی، گفت: انقلاب اسلامی از همان نخستین روزهای پیروزی با دو دسته بندی روشن روبرو بود.

 

وی افزود: دسته اول افرادی انقلابی بودند که در راستای اهداف انقلاب اسلامی، رهرو امام راحل بودند.

 

امام جمعه موقت شهرری ادامه داد: دسته دیگر مخالفان بودند، که BBC نمونه بارز یکی از همین عناصر است که از همان ابتدا مخالف حرکت‌های انقلابی، اصول امام راحل و راهبردهای ایشان بودند و امروز نیز با تبلیغات گسترده خود در انتخابات درصدد نفوذ هستند تا به اهداف استکباری خود دست یابند.

 

حجت الاسلام ابراهیمی با اشاره به اینکه طی گذشت 37 سال از پیروزی انقلاب اسلامی مردم همچنان دم از امام راحل و رهبر معظم انقلاب می‌زنند، گفت: حضور حداکثری مردم سبب شادابی جریان‌های انقلابی و اسلامی شده و همچنین یاس دشمنان را با مشاهده مردم همیشه در صحنه انقلاب در پی خواهد داشت و این اتحاد و همبستگی سبب تقویت نظام است./813/303/ب3

ارسال نظرات