۰۳ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۸:۱۰
کد خبر: ۳۱۸۰۸۷
عصر امروز؛

گردهمایی "انتخاباتی" جامعه ورزشی استان قم برگزار شد

خبرگزاری رسا ـ گردهمایی جامعه ورزشی استان قم به بهانه رونمایی از کتاب «تاریخ زورخانه و کشتی شهرستان قم» و در راستای حمایت از کاندیداهای ائتلاف پیروان امام و رهبری استان قم برگزار شد.
گردهمايي جامعه ورزشي استان قم

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، گردهمایی جامعه ورزشی استان قم به همت ائتلاف پیروان امام و رهبری و با حضور دکتر لاریجانی، حجت‌الاسلام بنایی و حجت‌الاسلام بنایی عصر امروز در تالار ونوس قم برگزار شد.

 

علی لاریجانی، رییس مجلس شورای اسلامی در این گردهمایی با بیان این‌که بخشی از پیشرفت کشور و سلامت مردم منوط به گسترش امکانات ورزشی است، گفت: به مسؤولان اجرایی ورزش قم توصیه می‌کنم تا از مصوبه مجلس شورای اسلامی در خصوص اتمام پروژه‌های ناتمام ورزشی بهره بیشتری ببرند.

 

همچنین حجت‌الاسلام علی بنایی مدیر مؤسسه غیرانتفاهی طلوع مهر قم با اشاره به چاپ کتاب‌هایی درباره تاریخ 110 ساله قم، سابقه تکایای قم و تاریخ ورزشی این شهر از سوی بنیاد قم پژوهی اظهار داشت: اقدامات بنیاد قم پژوهشی نسبت به سایر شهرهای کشور بی سابقه است.

 

در ادامه گردهمایی، حجت‌الاسلام محمد هادی مفتح ‌فرزند شهید مفتح در این گردهمایی طی سخنانی اظهار داشت: اگر من در کنار دکتر لاریجانی و حجت‌الاسلام علی بنایی توفیق خدمت به مردم قم در مجلس شورای اسلامی را داشته باشم، حتما در هموار کردن مسیر ورزش در شهر قم، قدم بر می‌دارم.

 

وی تأکید کرد: شهر قم به عنوان ام القرای جهان اسلام باید در عرصه ورزش و امکانات پربار باشد تا از ظرفیت‌های موجود در آن، بهره هرچه بیشتری برده شود.

 

حجت‌الاسلام مفتح گفت: امیدواریم که از وظایف ملی، سیاسی و دینی که بر دوش خود احساس می‌کنیم، به نحو احسن استفاده کنیم.

 

شایان ذکر است، کتاب «تاریخ زورخانه و کشتی شهرستان قم» تألیف دکتر مهدی عباسی به وسیله علی لاریجانی رییس مجلس شورای اسلامی و حجج اسلام بنایی و مفتح در این گردهمایی رونمایی شد.

 

گفتنی است، در پایان گردهمایی بیانیه جامعه ورزش استان قم در آستانه انتخابات مجلس خبرگان رهبری و مجلس شورای اسلامی قرائت و در آن از آیت‌الله محمد مؤمن به عنوان کاندیدای مجلس خبرگان رهبری و علی لاریجانی، حجت‌الاسلام علی بنایی و حجت‌الاسلام محمد هادی مفتح به عنوان کاندیداهای مجلس شورای اسلامی حمایت شد./997/پ202/ج

ارسال نظرات