۰۱ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۶:۵۷
کد خبر: ۳۱۷۶۸۲
آیت الله بهشتی:

هر رأی مردم تیری به قلب دشمنان است/ کاندیداها اخلاق مدار باشند

خبرگزاری رسا ـ عضو جامعه مدرسین با بیان این که حضور مردم و هر رأیی تیری به چشم و قلب دشمنان است، گفت: آمریکا، اسرائیل و آل سعود که قهرمان فتنه گری، بی رحمی و آدمکشی هستند از این حضور مردم عصبی و ناراحت می شوند؛ مردم باید حضور چشمگیر و حداکثری خود را در روز هفت اسفند به نمایش بگذارند.
آيت الله احمد بهشتي

آیت الله احمد بهشتی نماینده مردم فارس در مجلس خبرگان رهبری در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا، با اشاره به ضرورت حضور حدا اکثری مردم در پای صندوق های رأی و انتخابات گفت: باید مردم را برای حضور هرچه گسترده تر و پرشور تشویق و ترغیب کرد.


وی افزود: حضور مردم و هر رأی تیری به چشم و قلب دشمنان است، آمریکا، اسرائیل و آل سعود که قهرمان فتنه گری، بی رحمی و آدمکشی هستند از این حضور مردم عصبی و ناراحت می شوند؛ مردم باید حضور چشمگیر و حداکثری خود را در روز هفتم اسفند به نمایش بگذارند.


عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم با بیان این که مردم به هرکس رأی دهند در حقیقت رأی به خود و نظام جمهوری اسلامی داده اند، اظهار داشت: مصلحت ملت و مملکت این است که حضوری گسترده در صحنه انتخابات داشته باشند.


وی ادامه داد: همان گونه که ملت ایران واقعا در 22 بهمن حماسه آفریدند باید حماسه ای دیگر در روز انتخابات به وجود بیاورند، بنده درشهری در 22 بهمن سخنرانی داشتم که برف می بارید اما مردم زیر برف ایستاده بودند و به سخنرانی گوش می کردند و خم به ابرو نمی آوردند.


آیت الله بهشتی با تأکید بر لزوم پایبندی همگان به ویژه کاندیداها بر رعایت قانون ابراز داشت: وظیفه تمام کاندیداها رعایت قانون است، در خبرگان معمولا مشکلی نیست اما در مجلس شورای اسلامی باتوجه به کثرت بیش از حد کاندیداها امیدواریم خود کاندیداها و اطرافیان آن ها بنابر توصیه رهبر معظم انقلاب رقابت سالم داشته باشند؛ همه افراد باید در تبلیغات فقط توانایی خود را بیان کنند نه این که با سخنان خود سبب وارد کردن نقصی به دیگران شوند./1323/ت302/ج

ارسال نظرات