۰۱ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۵:۴۲
کد خبر: ۳۱۷۶۷۱
عضو ائتلاف اصولگرایان:

دولت عامل اشتغال برای سایر کشورها و بیکاری ملت خود است

خبرگزاری رسا ـ قریشی گفت: برنامه 100 روزه دولت از ابتدا تا به امروز سبب افزایش بیکاری فراوانی شده است، قراردادهای بین‌المللی نوعی اشتغالزایی برای سایر کشورها است و اصلا توجهی به اشتغال در کشور ما ندارد.
قريشي

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، سید علی قریشی عضو ائتلاف اصولگرایان پیش از ظهر امروز در نشست خبری که در خبرگزاری فارس برگزار شد، با اشاره به شان قانون‌گذاری و نظارت مجلس، با اشاره به مقبولیت و جایگاه اجتماعی، لیست ائتلاف اصولگرایان، گفت: از میان 200 نفر با بررسی‌های صورت گرفته و رای‌گیری نهایی در شورای 22 نفره 30 نفر به عنوان لیست ائتلاف اصولگرایان انتخاب شدند، که از این میان 6 بانوی متخصص و 5 نفر از چهره‌های جوان با سوابق کاری موفق در عرصه‌های مختلف حضور دارند.

وی افزود: همچنین در این لیست علما، چهره‌های اقتصادی شاخص زیادی حضور دارند که با گذشت زمان مقبولیت آن در میان مخاطبان افزایش می‌یابد.

این عضو ائتلاف اصولگرایان، با اشاره به بیکاری و رکود اقتصادی کشور، عنوان کرد: برنامه 100 روزه دولت از ابتدا تا به امروز سبب افزایش بیکاری فراوانی شده است به گونه‌ای که این آمار در حال حاضر به 2 میلیون و 728 نفر افزایش یافته است.

قریشی افزود: قرار بر این بود که دولت با دیپلماسی فعال در پساتحریم ایجاد اشتغال نماید اما نه تنها این اتفاق رخ نداده است بلکه بر بیکاران نیز افزوده شده است بنابراین دولت با برنامه‌ریزی غلط در حوزه‌های مختلف اقتصادی نه تنها معزل بیکاری را حل نکرد بلکه به نوعی بر آن نیز افزود.

وی در ادمه بیان داشت: امروز این قراددادهای بین‌المللی نوعی اشتغالزایی برای سایر کشورها است و اصلا توجهی به اشتغال در کشور ما ندارد، دولت باید در این زمینه یک برنامه راهبردی شفاف و فوری طراحی کند و  مجلس آتی نیز باید در حوزه نظارتی این موضوع را پیگیری کند.

این نامزد انتخابات ابراز کرد: طی دو سال اخیر قدرت خرید مردم حتی در زمینه قوت روزانه کاهش یافته و این مساله در بحث سلامت جامعه تاثیرگذار است، دولتی که با کشورهایی که بدترین روش‌ها را علیه ما اعمال کردند، دیپلماسی خنده،‌ فعال و مهربان را در پیش گرفته است باید با مردم داخل کشو خود نیز همین گونه رفتار کند.

قریشی، در خصوص طرح برجام 2 دولت، گفت: دولتی که برجام 2 را مطرح می‌کند نباید با مردم خود فاصله داشته باشد که متاسفانه این اتفاق افتاده است، امروز مردم مجلسی را می‌خواهند که به فکر حل مشکلات معیشتی آنها باشد و مسکن را حق آنها بداند.

وی در پایان با اشاره به مجلس خبرگان، خاطرنشان کرد: مرفهان بی‌درد در حال نوشتن نطق‌هایی برای قرائت توسط وثو‌ق‌الدوله‌ها در مجلس هستند در حالیکه باید در مجلس صدای مستضعفان و محرومان شنیده شود، امیدواریم که مردم تهران به لیست 30 نفری برای مجلس و 16 نفری برای خبرگان که توسط اصولگرایان معرفی شده رای بدهند./807/202/ب3

ارسال نظرات