۲۹ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۷:۲۱
کد خبر: ۳۱۷۴۰۱
فرمانده سپاه امام رضا:

انتخابات تنها عرصه پیش روی دشمن برای تقابل با نظام است

خبرگزاری رسا ـ نظری با بیان این که آمریکا در تقابل با انقلاب همه عرصه ها را آزموده است، گفت: تنها میدانی که اکنون پیش روی آمریکا قرار دارد، میدان سیاسی است که به دلیل زودبازدهی، مقرون به صرفه و کم هزینه بودن، عرصه ای خاص و در عین حال موجه محسوب می شود.
سردار يعقوب علي نظري

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در مشهد، سردار یعقوبعلی نظری، فرمانده سپاه امام رضا(ع)، پیش از ظهر امروز در سومین گردهمایی بزرگ طلاب و روحانیان بسیجی خراسان رضوی که با عنوان «پرچمداران بصیرت» در حسینیه امام خمینی(ره) برگزار شد، گفت: طی 37 سال گذشته آمریکا در تقابل با انقلاب از همه امکانات و ظرفیت هایی که شرایط اقتضا می کرد، استفاده کرده است.


وی اظهار کرد: آمریکا میدان فرهنگی را که بسیار دیربازده است تجربه کرده و نه تنها به نتیجه نرسیده بلکه دیگر فرصت ادامه استفاده از این میدان را ندارد.


نظری با اشاره به اذعان نظریه پردازان آمریکا مبنی بر این که به رغم همه امکانات، ابزارها، رسانه ها و برنامه های مختلف، آن گونه که هدف گذاری کرده بودند به هدفشان نرسیده اند و در مواقعی همچون محرم و اربعین، همه تلاش هایشان بر باد رفته است، افزود: امریکا میدان نظامی و میدان اقتصادی را نیز با ابزاری مهم همچون تحریم آزموده اما نه تنها نتیجه نگرفته بلکه برای خودش هم مضر بوده است.


فرمانده سپاه امام رضا(ع) ادامه داد: تنها میدانی که اکنون پیش روی آمریکا قرار دارد، میدان سیاسی است که به دلیل زودبازدهی، مقرون به صرفه و کم هزینه بودن، عرصه ای خاص و در عین حال موجه محسوب می شود.


وی با بیان این که اگر دشمن زمینه استفاده از این میدان را داشته باشد قطعا سراغ ابزارهای دیگر نخواهد رفت، افزود: آنچه در عرصه سیاسی برای موفقیت دشمن اهمیت دارد، ایجاد زمینه است از این رو اوباما در کنگره رسما اعلام می کند ما جز مذاکره با ایران راهی نداریم.


نظری با بیان این که آمریکا در لبه پرتگاه قرار گرفته و رهبر معظم انقلاب طی چند سال گذشته این را به همه مردم و مسؤولان اعلام و هشدار داده اند، گفت: مراکز متعدد تحقیقاتی پژوهشی امریکا نیز به صورت مستند اعلام می کنند اگر امریکا از دوره اوباما برای نابودی نظام ایران استفاده نکرد، پس از آن نیز نخواهد توانست زیرا از سال 2025 به بعد امریکا مانند شوروی در مسیر فروپاشی قرار می گیرد.


تنها راه رقم زدن مجلسی ضداستکباری، جلوگیری از نفوذ نفوذی ها است
فرمانده سپاه امام رضا(ع) با اشاره به این که به فرموده رهبری، انتخابات پیش رو انتخاباتی عادی و رقابتی میان جناح های درون نظام نیست بلکه نبردی جدی میان امریکا و انقلاب است، تصریح کرد: مطابق رهنمودهای رهبر معظم انقلاب آنچه در انتخابات باید رقم بخورد مجلسی است که شاخص اصلی آن ضدیت با استکبار است و تنها راه رقم زدن چنین مجلسی، جلوگیری از نفوذ نفوذی ها است.


آمریکا از مذاکرات برای نفوذ در اندیشه برخی مسؤولان استفاده کرد
وی افزود: آمریکا در میدان سیاسی به شکست ما طمع کرده چرا که با بهره گیری از فرصت مذاکرات، برای آن زمینه سازی و در اندیشه برخی مسؤولان اجرایی نظام نفوذ کرده است؛ بدین معنا که مسؤولان یک رویکرد مثبت به عنوان تعامل نسبت به آمریکا را در دستور کار خود قرار داده اند.


نظری ادامه داد: آمریکا به سرعت دنبال این است که این زمینه مثبت میان مسؤولان به مردم و بدنه جامعه منتقل شود تا در رأی آن ها تأثیر بگذارد و نفوذ فکری به نفوذ اجرایی و عملیاتی تبدیل شود.


در موضع انقلابی خود محکم بایستیم/ عرصه سیاست هم ایثار و جانفشانی می طلبد
فرمانده سپاه امام رضا(ع) با بیان این که رقابت افراد، گروه ها و جریانات ولو در دایره انقلاب باید متأثر از این شرایط حساس تنظیم شود، به زیر سؤال بردن شورای نگهبان توسط برخی اشاره و خاطرنشان کرد: متأسفانه ما در مواضع حق خود گاهی از ابراز مواضع طفره می رویم و سکوت می کنیم که مبادا برچسب بخوریم ولی آن ها با جرأت به ارکان نظام توهین می کنند.


وی با بیان این که باید در موضع انقلابی خود محکم بایستیم، حرف حق را بسط دهیم و تحت تأثیر عملیات روانی و جوسازی ها قرار نگیریم، افزود: کسانی که در لوای اصولگرایی هستند باید مراقب باشند منافع خود را بر منافع انقلاب ترجیح ندهند؛ اگر امروز دفاع از حرمین شریفین، ایثار و شهادت می خواهد و عزیزان ما در این عرصه جانفشانی می کنند، در عرصه سیاسی هم باید این ایثارگری ها اتفاق بیفتد.


تعدد کاندیداهای ارزشی به نفع دشمن است
نظری با تأکید بر لزوم اتحاد اصولگرایان، گفت: تعدد کاندیداهای ارزشی به نفع دشمن است؛ باید از سست شدن یا شکسته شدن این اتحاد به هر قیمتی جلوگیری کنیم.


فرمانده سپاه امام رضا(ع) با بیان این که باید میدان نبرد سیاسی انقلاب و امریکا را با بصیرت درک کنیم، تصریح کرد: نمی شود منافع خود و حزب خود را اصل قرار داده و بدون توجه به شرایط انقلاب حرکت کنیم؛ این عقبه مطمینی برای خطوط مقدم مقاومت نیست. با دقت در انتخاب کاندیداها، مجلسی حامی و پشتیبان خط رزم خود با امریکا تشکیل دهیم.


وی با اشاره به قراردادهای جدید با کشورهای اروپایی گفت: آیا این خریدها، قراردادها و رفت و آمدها به نفع مردم است؟ اگر در مسیر انقلاب و شاخص های مد نظر امام و رهبری نیست و به تعریف و رضایت دشمن از ما منجر شده چرا منت آن را سر مردم می گذارید؟./930/202/ب1

ارسال نظرات