۲۸ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۹:۲۷
کد خبر: ۳۱۷۲۴۸
با تأکید بر آیات قرآن؛

دوره آموزشی بررسی فقهی پوشش زن در قم برگزار می‌شود

خبرگزاری رسا ـ مدیر مرکز تحقیقات زن و خانواده از برگزاری دوره آموزشی بررسی فقهی پوشش زن با تأکید بر آیات قرآن با هدف گفتمان سازی دینی، پرورش مشاوران در مراکز و نهاد حمایتی مختلف و تربیت مبلغان برجسته در سطح کشور و دنیا در زمینه زن و خانواده خبر داد.
حجت الاسلام زيبايي نژاد

حجت الاسلام محمدرضا زیبایی نژاد، مدیر مرکز تحقیقات زن و خانواده در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا، با اشاره به این که مرکز تحقیقات زن و خانواده با هدف آموزش و پژوهش در حوزه زن و خانواده با محوریت اسلام راه اندازی شده است، گفت: یکی از وظایف مرکز در راستای ارتقای سطح دانش و بینش خواهران در جامعه اسلامی برگزاری دوره های آموزشی است.

 

وی افزود: مرکز تحقیقات زن و خانواده در راستای آموزش به خواهران دوره های آموزشی خود را در قالب «طرح مدرس» تعریف کرده و در این دوره های آموزشی خواهران دانشجو و طلبه در مدت 10جلسه با مبحث تخصصی در حوزه زن و خانواده آشنا می شوند.

 

مدیر مرکز تحقیقات زن و خانواده با اشاره به اینکه در حال حاضر دوره های آموزشی مرکز به صورت حضوری و آنلاین در قم و تهران برگزار می شود، تصریح کرد: با راه اندازی بخش آنلاین سایت مرکز امکان شرکت در دوره های آموزشی مرکز به صورت آنلاین برای خواهران شهرستانی فراهم شده است.


حجت الاسلام زیبایی نژاد با اشاره به برگزاری دور های آموزشی با رویکرد «حمایتی در مسائل زن و خانواده» و برگزاری دوره آموزشی «بررسی فقهی پوشش زن با تأکید بر آیات قرآن» گفت: این دوره ها دوشنبه ها از ساعت 15 تا 17 و بعد از نماز مغرب و عشا با حضور حجت الاسلام امیر مهاجرانی در مرکز تحقیقات زن و خانواده برگزار می شود.


وی افزود: هدف از برگزاری این دوره آموزشی افزایش پژوهشگران خبره و انجام پژوهش‌های درخور، گفتمان سازی دینی در عرصه زن و خانواده و پرورش مشاوران در مراکز و نهاد حمایتی مختلف مرتبط با زن و نهاد خانواده و تربیت مبلغان برجسته در سطح کشور و دنیا در زمینه زن و خانواده است .

 

مدیر مرکز تحقیقات زن و خانواده یادآور شد: به شرکت کنند گان در دوره گواهی پایان دوره اعطا شده و همچنین ارائه مشاوره و حمایت علمی از انجمن های علمی و فرهنگی که توسط فارغ التحصیلان تاسیس می‌شود و ارائه سیر مطالعاتی و تعیین اساتید از مزایای حضور در این دوره برای شرکت کنندگان خواهد بود.

 

لازم به ذکر است، علاقمندان برای ثبت نام در این دوره ها می‌توانند به سایت مرکز تحقیقات زن و خانواده مراجعه کنند./968/ت302/ی

ارسال نظرات