۲۸ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۸:۱۰
کد خبر: ۳۱۷۲۳۳
جوان‌ترین کاندیدای خبرگان مطرح کرد؛

عملکرد نادرست اصلاح طلبان در فتنه 88/ مدیریت عالی رهبری و بصیرت ملت خطر بزرگی را از انقلاب دفع کرد

خبرگزاری رسا ـ جوان‌ترین کاندیدای مجلس خبرگان رهبری با بیان این‌که سکوت خواص در فتنه 88 به سبب ترس از دست دادن جایگاه، طرفداران و رسانه‌ها بود، گفت: مردم در انتخابات مجلس خبرگان رهبری، علاوه بر کاندیدای مدنظر خود، به حاکمیت ارزش‌های اسلامی و رهبر آینده نظام اسلامی نیز رأی می‌دهند.
ميثم دوست محمدي

حجت‌الاسلام میثم دوست محمدی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا با اشاره به عوامل شکل گیری فتنه 88 اظهار داشت: دشمنان نظام پس از فتنه 78 برنامه خود برای براندازی نظام را تغییر دادند و تصمیم گرفتند تا فتنه‌ای بر گرفته از مردم و مسؤولان نظام پدید آورند.

 

این استاد حوزه عنوان کرد: دشمنان نظام اسلامی، از گروه‌ها و کاندیداهای شاخص اصلاح طلب استفاده کردند تا فتنه‌ای را به هنگام برگزاری انتخابات 88 قلم بزنند تا در فضای غبارآلود فتنه، تقابل با نظام و رهبر معظم انقلاب را شکل دهند.

 

وی ادامه داد: سال 88 که فضای سیاسی به دست گروه‌های اصلاح طلب غبار آلود و داستان تقلب مطرح شد، بسیاری از خواص که باید به مدد رهبر معظم انقلاب می‌رسیدند، خود را کنار کشانده و موضع مشخصی از خود نشان ندادند؛ برخی دیگر از خواص، موضعی از خود نشان دادند که به ضرر نظام اسلامی تمام شد.

 

حجت‌الاسلام دوست محمدی ابراز کرد: با وجود این‌که عده‌ای از میان خواص در جایگاه مجلس خبرگان، مجلس شورای اسلامی و اعضای هیأت دولت، پا به پای رهبر معظم انقلاب، موضع خود در برابر فتنه را نشان دادند و به روشنگری پراختند، اما عملکرد مناسبی که از سوی مسؤولان و خواص انتظار می‌رفت، صورت نگرفت.

 

وی افزود: فتنه 88 در نهایت پس از 8 ماه در تاریخ نهم دی‌ماه توسط مردم بصیر ایران خاموش شد؛ مردمی که نشان دادند، شعور و درک سیاسی‌شان به بهانه در خطر افتادن جایگاه سیاسی و اجتماعی، زیر سؤال نمی‌رود و همواره در خط ولایت پایدار می‌مانند.

 

این روحانی مجتهد حوزه علمیه قم خاطرنشان کرد: ‌ترس از بدنام شدن، حذف شدن و از دست دادن جایگاه، منصب، طرفداران و رسانه‌ها، مهم‌ترین عامل ساکت ماندن خواص در فتنه 88 بود؛ البته در این میان، جریان اصلاحات عملکرد بسیار ضعیف و نامناسبی داشت و سبب لطمه به نظام اسلامی و رهبر معظم انقلاب شد.

 

رهبر معظم انقلاب نقش اساسی در خاموش شدن فتنه 88 و بصیرت افزایی مردم ایفا کردند

وی با اشاره به نقش رهبر معظم انقلاب در کنترل و خاموش کردن فتنه 88 یادآور شد: رهبر معظم انقلاب از روزهای اولیه آغاز فتنه و پس از اعلام نتایج انتخابات 88، به نحوی عالی شرایط سیاسی کشور را مدیریت کردند تا فضای سیاسی و اجتماعی کشور کمترین ضرر را متحمل شود؛ طرف های این مسائل را دعوت کردند و سخنانشان را شنیدند؛ به آنان مهلت داده و خواستند تا مدارک ادعاهای خود را ارائه دهند.

 

حجت‌الاسلام دوست محمدی تأکید کرد: رهبر معظم انقلاب در خطبه نماز جمعه 29 خردادماه، سخنان ارزشمند و تأثیرگذاری بیان فرمودند که تأثیر بسزایی در روشن‌گری و خاموش کردن آتش فتنه داشت؛ ایشان همه را  دعوت به آرامش کرده و فریب خوردگان را نصیحت کردند.

 

وی گفت: حضرت آیت‌الله خامنه‌ای با اشرافی که بر نظام اسلامی داشتند، فتنه را به بهترین نحو کنترل کردند تا بصیرت مردم بالا برود و جریان به گونه‌ای ادامه پیدا نکند که علیه نظام و مردم تمام شود.

 

جوان‌ترین کاندیدای مجلس خبرگان رهبری تصریح کرد:‌ عملکرد رهبر معظم انقلاب سبب شد که به مرور زمان بصیرت جوانان بالا برود و فریب خوردگانی که می‌پنداشتند تقلب شکل گرفته، از موضع اشتباه خود بازگردند؛ تا این‌که حماسه 9 دی شکل گرفت و از آن زمان، گروه‌های حزب الله و دلسوزان نظام اسلامی، فعالیت‌های بسیار خوبی در زمینه افزایش بصیرت سیاسی انجام دادند.

 

وی تأکید کرد: حضرت آیت‌الله خامنه‌ای به اقتضای مدیریت خود و جذب حداکثری مردم و مسؤولان به نظام اسلامی، به ناچار عده کمی را هم دفع کردند تا فضای سیاسی از غبار فتنه دور بماند؛ همین امر سبب شد که فتنه در کمترین زمان ممکن، جمع‌آوری شده و سرمایه‌گذاری دشمنان نظام، به نتیجه نرسد و حتی سبب وحدت مردم و نظام اسلامی شود.

 

رأی به نمایندگان مجلس خبرگان، رأی به حاکمیت نظام اسلامی است

حجت‌الاسلام دوست محمدی با اشاره به وظایف اصلی نمایندگان مجلس خبرگان رهبری عنوان کرد: مجلس خبرگان رهبری یکی از مهم‌ترین ارکان نظام اسلامی است و وظیفه اصلی آن، تعیین ولی فقیه جامع الشرایط برای اداره کشور و حاکمیت معارف اسلامی در جامعه است.

 

وی بیان کرد: اهمیت مجلس خبرگان از آن‌جایی نشأت می‌گیرد که از طریق تعیین رهبر جامع الشرایط، حاکمیت معارف و ارزش‌های اسلامی توسط ولی فقیه در جامعه پیاده شود.

 

وی با تأکید بر این‌که مجلس خبرگان سرنوشت پیاده شدن ارزش‌های اسلامی را تعیین می‌کند، ادامه داد: آرمان های نظام و امام به دست رهبری نظام اسلامی پیاده می‌شود؛ از این‌رو مهم‌ترین رکن نظام، پیاده سازی ارزش‌های دینی توسط خبرگان رهبری است.

 

حجت‌الاسلام دوست محمدی ابراز کرد: مردم در انتخابات مجلس خبرگان رهبری، علاوه بر کاندیدای مدنظر خود، به حاکمیت ارزش‌های اسلامی و رهبر آینده نظام اسلامی نیز رأی می‌دهند.

 

وی افزود: حضور در انتخابات 7 اسفند بسیار مهم و سرنوشت ساز است زیرا سرنوشت کشور به دست ولی فقیهی است که از سوی نمایندگان خبرگان تعیین می‌شود./997/ت301/ج

ارسال نظرات