۲۷ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۳:۱۰
کد خبر: ۳۱۶۹۵۸
نماینده مجلس خبرگان رهبری:

عبور از فتنه ها تنها با تبعیت از ولایت فقیه امکان پذیر است

خبرگزاری رسا ـ نماینده ولی فقیه در مازندران شناخت ولایت را یک رسالت مهم دانست و با بیان این که تنها با ولایت می توانیم از مسیرهای بحرانی عبور کنیم، گفت: اگر امروز نظام اسلامی به الگویی بی بدیل برای ملت های آزاده دنیا تبدیل شده به برکت ولایت فقیه است.
آيت الله طبرسي

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در ساری، آیت الله نورالله طبرسی، نماینده ولی فقیه در مازندران امروز در جمع مردم شهرستان نور، مردمی بودن را وجه تمایز انقلاب اسلامی با دیگر انقلاب های دنیا دانست و گفت: این انقلاب با پشتوانه مردمی به پیروزی رسید و امروز نیز مردم مهم ترین پشتوانه این انقلاب هستند.

 

نماینده مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبری با اشاره به این که دشمنان انقلاب اسلامی در 37 سال گذشته لحظه‌ای از دشمنی و توطئه افکنی علیه ملت بزرگ ایران غافل نبودند، خاطرنشان کرد: دشمن از هر لحظه ای برای ضربه زدن به انقلاب، نظام و ولایت استفاده می کند و این هوشیاری بیشتر ما را می طلبد.

 

نماینده ولی فقیه در مازندران در ادامه سخنان خود با بیان این که انقلاب اسلامی انقلابی بر مبنای گفت و گو و منطق بالا است، خاطرنشان کرد: دین و ولایت رکن اصلی و اساسی شکل گیری انقلاب اسلامی بوده است و امروز نیز بر همین مبنا انقلاب مسیر خود را ادامه می دهد.

 

آیت الله طبرسی به مسأله ولایت فقیه به عنوان مهم ترین رکن انقلاب اسلامی اشاره کرد و با بیان این که ولایت عامل عزت و اقتدار نظام ما در عرصه جهانی است، بیان داشت: ملت ایران با این پشتوانه محکم و استوار توانستند در عرصه جهانی جایگاهی عظیم پیدا کنند.

 

نماینده مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبری، تضعیف جایگاه ولایت را مهم ترین برنامه دشمن در سال های اخیر دانست و با بیان این که دشمن به خوبی می داند ولایت فقیه عمود خیمه انقلاب و نظام اسلامی است، افزود: به همین دلیل تلاش می کند این جایگاه رفیع را تضعیف کند تا به اهداف پلید خود دست یابد.

 

امام جمعه ساری، ولایت گریزی را یکی از برنامه های دشمن برای نسل جوان کشورمان دانست و خاطرنشان کرد: دشمنان انقلاب در تلاش هستند با بهانه های مختلف نسل جوان ما را از ولایت جدا کنند که این نیازمند هوشیاری و بصیرت جوانان ما است.

 

نماینده ولی فقیه در مازندران با بیان این که نسل جوان ما تشنه معارف دینی و دلداده انقلاب و رهبری هستند، افزود: جوانان ایران اسلامی در هر لحظه گوش به فرمان ولایت بوده و هستند و نمونه ای از این ولایت پذیری نسل جوان را می توان در هشت سال دفاع مقدس و دیگر صحنه های انقلاب مشاهده کرد.

 

رییس شورای حوزه علمیه مازندران با بیان این که ولایت فقیه پشتوانه عاشورایی و فاطمی دارد، تصریح کرد: انقلاب بزرگ ملت ایران نیز با رهبری ولی فقیه به سر منزل مقصود رسید و امروز نیز اگر می خواهیم انقلاب اسلامی جهانی شود باید جایگاه ولایت را تقویت کنیم.

 

نماینده ولی فقیه در مازندران در ادامه سخنان خود با بیان این که امروز نظام مقدس جمهوری اسلامی در سایه ولایت فقیه به کشوری قدرتمند در عرصه جهانی تبدیل شده است، تصریح کرد: همگان باید بدانند که ولایت فقیه ضامن بقا و سعادت نظام است.

 

آیت الله طبرسی با اشاره به این که ولایت فقیه بیش از سه دهه افتخار، عزت و سربلندی را برای ملت ایران به ارمغان آورده است، تصریح کرد: امروز نیز برای ادامه این روند باید مطیع محض رهبرمعظم انقلاب اسلامی باشیم.

 

امام جمعه ساری شناخت ولایت را یک رسالت مهم دانست و با بیان این که تنها با ولایت می توانیم از مسیرهای بحرانی عبور کنیم، ادامه داد: اگر امروز نظام اسلامی به الگویی بی بدیل برای ملت های آزاده دنیا تبدیل شده به برکت ولایت فقیه است.

 

آیت الله طبرسی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به انتخابات پیش روی، هفتم اسفند ماه را آزمون بزرگی برای ملت ایران دانست و گفت: حضور حداکثری مردم در انتخابات آتی انقلاب اسلامی را در برابر توطئه های دشمنان مصون می دارد.

 

نماینده مجلس خبرگان رهبری، حضور گسترده در انتخابات مجلس خبرگان رهبری را رأی به ولایت فقیه دانست و تصریح کرد: باید افرادی را انتخاب کنیم که تا زمینه تقویت جایگاه ولایت و رهبری را در جامعه اسلامی فراهم کنند.

 

رییس شورای حوزه علمیه مازندران با بیان این که حضور حداکثری در پای صندوق های رأی موجب تداوم انقلاب اسلامی می شود، بیان داشت: ملت بزرگ ایران هفتم اسفندماه امسال با حضور با صلابت خود در انتخابات بار دیگر دشمنان را نا امید خواهند کرد./950/202/ب1

ارسال نظرات