۲۷ بهمن ۱۳۹۴ - ۰۰:۵۸
کد خبر: ۳۱۶۹۲۳
مدیر مدرسه علمیه امام خامنه ای کرمانشاه مطرح کرد؛

لزوم توجه بیشتر به مقوله ورزش طلاب

خبرگزاری رسا ـ مدیر مدرسه علمیه امام خامنه ای کرمانشاه با اشاره به برگزاری نخستین دوره مسابقات دارت در حوزه علمیه امام خامنه ای کرمانشاه، گفت: مقوله ورزش در میان طلاب باید بیشتر مورد توجه قرار گیرد و به صورت یک فرهنگ نهادینه شود.
مرکز مديريت حوزه علميه خواهران

خانم محمدی مدیر مدرسه علمیه امام خامنه ای کرمانشاه در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در کرمانشاه، با اشاره به لزوم توجه به مقوله ورزش در کنار آموزش های علمی و دینی، اظهار داشت: نقش ورزش در سلامت جسم و روح انسان انکار ناپذیر است.

 


مدیر مدرسه علمیه امام خامنه ای کرمانشاه تأکید کرد: ورزش و فعالیت بدنی افزون بر ایجاد سلامت جسم، در افزایش انگیزه و اشتیاق به فراگیری دروس و همچنین ایجاد نشاط در محیط آموزشی باید مدنظر قرار گیرد.

 


وی تصریح کرد: ورزش در میان طلاب و روحانیان به عنوان قشر الگو در جامعه باید به صورت فرهنگ در آمده و با جدیت پیگیری شود زیرا عدم توجه به سلامت جسمی طلاب قطعأ افت تحصیلی آن ها را به دنبال خواهد داشت.

 


محمدی بیان داشت: با توجه به دشواری دروس حوزوی، توجه به فعالیت های جنبی موجب ایجاد روحیه شادابی و نشاط در طلاب می شود و بهترین برنامه جنبی ورزش است که باید بیش از پیش مورد توجه مسؤولان مربوطه قرار گیرد و امکانات ورزشی مناسب در اختیار مدارس علمیه قرار گیرد.

 


وی در ادامه از برگزاری نخستین دوره مسابقات دارت در حوزه علمیه امام خامنه ای خبر داد و عنوان داشت: نخستین دوره مسابقات دارت با هدف ایجاد نشاط در میان طلاب امروز در مدرسه علمیه امام خامنه ای کرمانشاه برگزار شد.

 


مدیر مدرسه علمیه امام خامنه ای ادامه داد: در این دوره از مسابقات چهل نفر از طلاب خواهر پایه اول تا پنجم به رقابت پرداختند.

 


وی افزود: داوران مجرب استانی با حضور در محل مسابقات پس از سه ساعت رقابت فشرده شرکت کنندگان به معرفی نفرات برتر پرداخته و طلاب پایه چهارم، پنجم و اول به ترتیب حائز مقام اول تا سوم شدند.

 


محمدی در پایان گفت: به زودی طی مراسمی از نفرات برتر و طلاب ممتاز در زمینه های علمی و ورزشی تجلیل خواهد شد./857/302/ب1

ارسال نظرات