۲۵ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۷:۴۸
کد خبر: ۳۱۶۷۰۶
سردار حاجی زاده در جمع خبرنگاران:

واکنش سپاه به تحریم های موشکی کاملاً تهاجمی خواهد بود

خبرگزاری رسا ـ فرمانده نیروی هوافضای سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با بیان این‌که دشمنان تلاش می‌کنند که تولیدات موشک ‌های ایران را محدود کنند و این دستاورد نظام را عقیم سازند، گفت: این پروژه‌ای است که امروز کلید خورده و بعد از ماجرای هسته‌ای به سراغ بحث موشکی ایران آمده اند.
سپاه پاسداران انقلاب اسلامي

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در مشهد، سردار امیرعلی حاجی زاده، فرمانده نیروی هوافضای سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ظهر امروز در حاشیه گردهمایی دانشجویی «ایران موشکی» که در دانشکده مهندسی دانشگاه فردوسی برگزار شد، در جمع خبرنگاران حاضر شد و به سؤالات آن ها پاسخ داد.

 

فرمانده نیروی هوافضای سپاه در پاسخ به سؤال خبرنگاران پیرامون تلاش آمریکا برای تحریم موشکی جمهوری اسلامی، گفت: آن ها تلاش می‌کنند که تولیدات موشک ‌های ایران را محدود کنند و این دستاورد نظام را عقیم سازند. این پروژه‌ای است که امروز کلید خورده و بعد از ماجرای هسته‌ای به سراغ بحث موشکی ایران آمده اند.

 

وی پاسخ سپاه پاسداران به این سیاست های آمریکا را تهاجمی و رو به جلو خواند و افزود: زمانی که مسؤولان کشور متوجه این امر شدند به تلاش در راستای حرکت رو به جلو تشویق شدند و تا کنون ندیده‌ایم فردی از دولت، مجلس و یا سایر نهادها مخالف این اقدام رو به جلو باشد.

 

حاجی زاده در خصوص جدیدترین دستاوردهای نیروی هوافضای سپاه و نیز ارتباط این دستاوردها با جامعه علمی کشور، خاطرنشان کرد: در حال حاضر ما در منطقه به لحاظ موشکی در جایگاه اول و در دنیا جزء 10 کشور برتر هستیم.

 

وی افزود: بسیاری از گروه‌های فنی دانشگاه‌ها با ما در ارتباط بوده و چنانچه امروز توانمندی وجود دارد با تلاش تمام دانشگاهیان و جوانان کشور است./820/202/ب1

ارسال نظرات