۲۵ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۶:۱۸
کد خبر: ۳۱۶۶۹۰
رییس دفتر نظارت و بازرسی شورای نگهبان در قزوین:

شورای نگهبان از ورود ناخالصی‌ها در نظام جلوگیری می‌کند

خبرگزاری رسا ـ رییس دفتر نظارت و بازرسی شورای نگهبان در قزوین با بیان این‌که شورای نگهبان از ورود ناخالصی‌ها در نظام جلوگیری می‌کند، گفت: فرصت طلبان با تعابیر زشتی چون فله‌ای رد کردن افراد تهمت بزرگی را بر شورای نگهبان وارد کردند، این در حالی است که در این دوره برای هر صندلی مجلس شورای اسلامی بیش از 21 نفر داوطلب وجود دارد.
حجت الاسلام علي قابل

حجت‌الاسلام علی قابل، رییس دفتر نظارت و بازرسی شورای نگهبان در قزوین در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا در قزوین، با اشاره به اینکه طبق آنچه از متن قانون محرز است هیچ قانونی بدون تایید شورای نگهبان وجه قانونی و شرعی ندارد گفت: شورای نگهبان این ضمانت را می دهد که قوانین براساس اصول اسلامی تدوین شده است.

 

وی افزود: شورای نگهبان به عنوان نهاد نظارتی نظر نهایی را از ابتدا تا تایید صحت انتخابات اعلام می کند از این رو رهبر انقلاب حضور آن را مایه آرامش دل های مومنان معرفی می کند.

 

رییس دفتر نظارت و بازرسی شورای نگهبان در قزوین ادامه داد: در حقیقت می توان چنین عنوان کرد که شورای نگهبان به منزله صافی است که نمی گذارد ناخالصی وارد نظام شود.

 

حجت‌الاسلام قابل با تأکید بر اینکه این نهاد نظارتی وظیفه نگهبانی از حقوق مردم، قوانین و هویت اسلامی نظام را بر عهده دارد تاکید کرد: پروژه نفوذ که بارها از سوی رهبر انقلاب بر آن تاکید  شده در صدد است تا در ارکان نظام اسلامی وارد شود. امری که در انتخابات این دوره به صورت آشکار با ثبت نام بی سابقه 12 هزار نفر شاهد آن بودیم.

 

وی ادامه داد: این سیل ثبت نام کنندگان نشان از جریانی دارد که درصدد است با وارد کردن افرادی خاص در بدنه انقلاب اهداف خود را در لابه لای آن پنهان و به نتیجه برساند.

 

این مسؤول با بیان اینکه دشمن می خواهد با تیره کردن فضا به اهداف پنهانی خود دست یابد گفت: بعد از اعلام لیست افراد دارای صلاحیت توسط شورای نگهبان شاهد هجمه بی سابقه ای بر علیه شورای نگهبان بودیم این در حالی بود که شورای نگهبان جناحی عمل نکرده و با درنظر گرفتن قانون و شرع شرایط افراد را برای داشتن صلاحیت احراز نموده است.

 

رییس دفتر نظارت و بازرسی شورای نگهبان در قزوین اضافه کرد: فرصت طلبان با تعابیر زشتی چون فله ای رد کردن افراد تهمت بزرگی را بر شورای نگهبان وارد کردند این در حالی است که در این دوره برای هر صندلی مجلس شورای اسلامی بیشاز 21 نفر داوطلب وجود دارد.

 

حجت‌الاسلام قابل با تأکید بر اینکه شورای نگهبان وظیفه دارد از ورود افراد ناخالص جلوگیری کند، خاطرنشان کرد: با وجود این جنجال سازی‌ها و گرد و غباری که از سوی برخی در داخل و خارج بر علیه شورای نگهبان ایجاد شده این نهاد نظارتی به وظایف خود عمل کرده و خواهد کرد  و تحت تاثیر آن قرار نخواهد گرفت.

 

رییس دفتر نظارت و بازرسی شورای نگهبان در قزوین در پایان تأکید کرد: به زودی آثار این گرد و غیار از بین رفته و حقیقت روشن خواهد شد./955/302/ب2

ارسال نظرات