۲۵ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۲:۵۱
کد خبر: ۳۱۶۶۳۳
امام جمعه تسوج:

حضور گسترده در انتخابات از مؤلفه‌های قدرت کشور است

خبرگزاری رسا ـ حجت الاسلام بجانی گفت: انتخابات عامل تقویت و ارتقاء بلوغ سیاسی یک ملت و مؤلفه قدرت یک کشور است، حضور گسترده در نمایش قدرت بین المللی کشور مؤثر است.
حجت الاسلام بجاني

حجت الاسلام بجانی امام جمعه تسوج، در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا در تبریز، ماهیت الهی و توحیدی انقلاب را عامل ثبات و خنثی کننده توطئه های دانست و اظهار داشت: انقلاب اسلامی ایران امروز با عزت در اوج اقتدار است و به قله هدف ها نائل شده است.


وی با بیان این‌که انقلاب اسلامی در دفاع مقدس با تشکیل یک مدینه فاضله ایده آل که آرزوی همه ی مکاتب و جوامع بشری است به هدف خود رسید، تصریح کرد: در این مدینه فاضله و شهر مقدس انسان ها در سخت ترین فشارهای اقتصادی در دمای 50 درجه بالای صفر جنوب و 10 درجه زیر صفر غرب در مقابل دشمن بی رحم و تا دندان مسلح در آن شرایط سخت غربت از هدف دور نشدند و با مدیریت قوی به هدف رسیدند.


امام جمعه تسوج افزود: اگر کسی می خواهد انقلابی باشد باید خود را در مسیر اهداف شهدا قرار دهد، گلزارهای شهداء نمونه ای از شهرک نورانی انقلاب است، حال اگر کسانی اختلاف افکنی کنند، ناشکری کنند، با سخنان و رفتارهایی انقلاب را تضعیف کنند، انسانهای با فهم آینده آنها را سرزنش می کنند و در قیامت باید پاسخگو باشند.


حجت الاسلام بجانی ادامه داد: این نهضت که با خون شهداء انقلاب شکل گرفت و با خون شهدای جنگ تحمیلی تداوم یافت به عنوان امانت عظیم در دستان ملت ایران است، این امانت را باید سالم به دست آیندگان رساند.


وی با اشاره به عوامل ماندگاری انقلاب اسلامی، خاطرنشان کرد: انقلاب اسلامی ایران، انقلابی الهی و ریشه در ایمان و معنویت ملت ایران دارد، از این رو یکی از عوامل قدرت و ماندگاری انقلاب تداوم معنویت در میان نسل های جدید انقلاب است.


امام جمعه تسوج انتخابات و حضور گسترده مردم را یکی از مؤلفه های قدرت نظام و عوامل ثبات کشور دانست و تأکید کرد: انتخابات عامل تقویت و ارتقاء بلوغ سیاسی یک ملت و مؤلفه قدرت یک کشور است، حضور گسترده در نمایش قدرت بین المللی کشور مؤثر است.


وی با اشاره به ایجاد فرهنگ قانون مداری در کشور، آن را نمونه‌ای بارزی از بلوف سیاسی ملت خواند و افزود: احترام همگانی به تصمیمات نهاده های قانونی پون شورای نگهبان نمونه بارزی از احترام به قانون است،کسانی که با سخنان و اعتراض های خود به دنبال تضعیف این نهاد هستند به تعبیر امام راحل مفسد می باشند.


حجت الاسلام بجانی وظیفه امروز ملت برای حفظ انقلاب از جانب مردم ایمان، بصیرت، حضور در صحنه است، حضور ملت در راهپیمایی 22 بهمن با شور و شکوه دشمنان را نا امید کرد و آن ها را مضمحل و خار کرد.


وی تقوا، شجاعت و خود آگاهی مسؤولان را یکی دیگر از عومل تداوم انقلاب خواند و تأکید کرد: این سه عنصر در همه باید باشد، هم در مدیران دولتی، هم در قضات دادگستری، هم در نمایندگان مجلس، هم در نماینده مجلس خبرگان وهم در مسؤولان نیروهای مسلح لازم است که وجود داشته باشد./854/302/f3

ارسال نظرات