۲۴ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۶:۲۹
کد خبر: ۳۱۶۴۸۳

اضافه شدن یک بخش جدید به قالب‌های نخستین جشنواره بازی‌های رایانه‌ای عمار

خبرگزاری رسا ـ منتقدان، صاحب نظران و پژوهشگران می‌توانند نقدها، پژوهش‌ها و مقالات خود را با موضوع بازی‌های رایانه‌ای به دبیرخانه جشنواره عمار ارسال کنند.
عمار

به گزارش خبرگزاری رسا، بر اساس اعلام دبیرخانه جشنواره مردمی بازی‌های رایانه‌ای عمار، افزون بر قالب‌های بازینامه نویسی، بازیهای تک مرحله و چند مرحله، بازیهای کوچک  PCو بازی‌های اندرویدی، قالب «نقد، پژوهش‌ و مقالات بازیهای رایانه‌ای» نیز به بخش‌های مسابقه این جشنواره اضافه شده است.

 

بنابر این گزارش منتقدان، صاحب نظران و پژوهشگران می‌توانند نقدها، پژوهش‌ها و مقالات خود را با موضوع بازی‌های رایانه‌ای به دبیرخانه جشنواره ارسال کنند.

 

گفتنی است، اولویت بخش نقد، «بررسی بازی‌های رایانه‌ای با رویکرد انقاب اسلامی» و در قسمت پژوهش، «بررسی تجربیات جهانی در تولید و بهره برداری» است.

 

شایان ذکر است، براساس فراخوان نخستین جشنواره مردمی بازی‌های رایانه‌ای عمار، علاقه‌مندان می‌توانند آثار خود را در موضوعات «استقلال‌خواهی و استکبارستیزی»، «بیداری اسلامی»، «تحولات منطقه و مسئله فلسطین»، «فن‌آوری هسته‌ای»، «انقلاب اسلامی و دفاع مقدس» و «سبک زندگی ایرانی اسلامی» در جشنواره شرکت دهند.

 

همچنین آخرین مهلت ثبت نام آثار در تارنمای جشنواره به نشانیAmmarFilm.ir تا 15 اسفند ماه و آخرین مهلت ارسال آثار به دبیرخانه جشنواره تا 25 اسفند ماه 94 و زمان برگزاری جشنواره، اردیبهشت ماه سال آینده، در نقاط مختلف کشور اعلام شده است./907/د102/ی

ارسال نظرات