۲۳ بهمن ۱۳۹۴ - ۲۲:۱۸
کد خبر: ۳۱۶۳۸۲
مدیرکل تبلیغات اسلامی استان مرکزی:

برگزاری انتخابات سالم، نظام و انقلاب را بیمه می کند

خبرگزاری رسا ـ مدیرکل تبلیغات اسلامی استان مرکزی با بیان این که برگزاری انتخابات سالم و همراه با حضور حداکثری مردم، نظام و انقلاب را بیمه می کند، گفت: انتخابات قانونمند و سالم که همه ساله در کشورمان برگزار می شود بسیار ارزشمند است و این انتخابات سبب می شود که ملت ایران اسلامی سربلند و افتخارآفرین باشند.
حجت‌الاسلام صفر قربان‌پور مديرکل تبليغات اسلامي استان مرکزي

حجت‌الاسلام صفر قربان‌پور مدیرکل تبلیغات اسلامی استان مرکزی، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در استان مرکزی، هفتم اسفند ماه سال جاری را بهترین فرصت برای آفریدن خلق حماسه سیاسی دانست و خاطر نشان کرد: حضور و مشارکت گسترده مردم در دو انتخابات مجلس خبرگان رهبری و مجلس شورای اسلامی نشان دهنده وحدت و انسجام ملت ایران اسلامی است.

 

مشارکت حداکثری مردم در انتخابات، ویژگی اصلی حکومت مردمی و قدرتمند

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان مرکزی مهم ترین و اصلی ترین ویژگی های یک حکومت مردمی و قدرتمند، مشارکت حداکثری مردم در انتخابات دانست و بیان کرد: ملت بزرگ و همیشه در صحنه نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران از پیروزی انقلاب اسلامی ایران تاکنون با حضور خود در صحنه های گوناگون و مشارکت های مختلف سبب افتخار آفرینی و سربلندی ایران اسلامی در جهان شدند.

 

حجت‌الاسلام قربان‌پور حضور آزادانه مردم در پای صندوق های رای را یک ارزش بزرگ دانست و خاطرنشان کرد: امام خمینی فرمودند آزادی یک نعمت بزرگ الهی است؛ اسلام آزادی دارد ولی بعضی ها آزادی را به بی بند و باری که موجب تباهی می شود معنی می کنند که این صحیح نیست. 

 

فراهم کردن زمینه حضور حداکثری قشرها و سلایق گوناگون در انتخابات

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان مرکزی با بیان این که انتخابات مظهر ایستادگی ملت است، تصریح کرد: دست اندرکاران انتخابات باید زمینه حضور حداکثری قشرها و سلایق گوناگون را در انتخابات فراهم کنند و در حقیقت انتخاباتی پر شور و حماسی را در ایران اسلامی رقم بزنند.

 

حجت‌الاسلام قربان‌پور با اشاره به این که ملت بزرگ ایران اسلامی در هفتم اسفند ماه شاهد حماسه بزرگی و به یادماندنی خواهند بود، بیان داشت: برگزاری انتخابات سالم بهترین پاسخ و راهکار در مقابل هجمه ها و توطئه های دشمنان است. 

 

اولین انتخابات جمهوری اسلامی تنها 45 روز پس از پیروزی انقلاب اسلامی

وی با اشاره به این که اولین انتخابات جمهوری اسلامی تنها 45 روز پس از پیروزی انقلاب اسلامی یعنی در 12 فروردین 1358 برگزار شد، گفت: این مهم در جهان بی سابقه است و در کوتاه ترین زمان، برگزاری انتخابات در یک کشور پس از به ثمر رسیدن انقلاب در آن کشور برگزار شود.

 

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان مرکزی در ادامه با بیان این که برگزاری انتخابات سالم و همراه با حضور حداکثری مردم، نظام و انقلاب را بیمه می کند، خاطرنشان کرد: انتخابات قانونمند و سالم که همه ساله در کشورمان برگزار می شود بسیار ارزشمند است و این انتخابات سبب می شود که ملت ایران اسلامی سربلند و افتخارآفرین باشند.

 

شایان ذکر است، هفتم اسفندماه سال جاری دهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی و پنجمین دوره انتخابات مجلس خبرگان رهبری برگزار می‌شود./842/302/ب3

 

ارسال نظرات