۲۳ بهمن ۱۳۹۴ - ۲۰:۰۲
کد خبر: ۳۱۶۳۶۸
مدیرکل تبلیغات اسلامی تهران:

رمز نفوذ ناپذیری انقلاب اسلامی تبعیت از رهبری و اتحاد امت است

خبرگزاری رسا ـ مدیرکل تبلیغات اسلامی تهران در ویژه برنامه ایام الله دهه فجر، رمز ماندگاری و نفوذ ناپذیری انقلاب را اعتقادات دینی، تبعیت از امام و اتحاد مردم برشمرد.
حجت‌الاسلام نصير نيک نژاد

به گزارش خبرگزاری رسا، حجت‌الاسلام نصیر نیک نژاد، مدیرکل در مراسم گرامی داشت دهه فجر انقلاب اسلامی، با تبریک آغاز سی و هشتمین سال پیروزی انقلاب اسلامی به ارواح مطهر بنیانگذار جمهوری اسلامیو شهیدان ادای احتران کرد و یاد آنان را گرامی داشت.

 

حجت‌الاسلام نیک نژاد، با بیان این نکته که تکریم و تعظیم ایام، جزء وظایف شرعی و اسلامی است، افزود: اگر از این منظر به ایام و مناسبت های سال نگاه کنیم، بخشی از آن مناسبت ها، سیاسی است اما بخش عمده و اساسی، موضوع تکلیف است. خداوند در قرآن می فرماید، یادآوری کنید ایام را و امام فرمود 22 بهمن یوم الله است، چرا روز خداست چرا دهه فجر ایام الله است، چرا ما موظف شدیم به یادآوری ایام، برای اینکه یوم الله 22 بهمن روز تجلی اراده الهی توسط مردم، خلق یک حماسه تاریخی و روزی ماندگار در تاریخ کشور ماست. بنابراین همه ما وظیفه داریم این مناسبت ها را تکریم کنیم چرا که از مصادیق شعائر الهی است.

 

ایشان، تصریح کرد: سی و هفت سال است که پیروزی خود را جشن می گیریم انقلابی که توسط مردم آگاه، شریف، رشید، همراه و مطیع امام و مرجعیت خلق شد. هیچکس باور نمی کرد که این انقلاب با این عظمت، با این همه توطئه ها و مانع تراشی ها توسط معاندین و استکبار جهانی، امروز به این نقطه از اوج و اقتدار برسد.

 

وی، با اشاره به علل اصلی ماندگاری، جاودانگی و نفوذ ناپذیری انقلاب اسلامی، به نقش رهبری امام عظیم الشأن (اعلی الله مقامه)، معمار و طراح انقلاب اسلامی پرداخت و افزود: امروز این مسیر توسط خلف صالح ایشان مقام معظم رهبری تداوم یافته است.

 

نیک نژاد، ایستادگی، مقاومت و انسجام مردم و اعتقادات و باورهای دینی ملت مسلمان را علل بعدی ماندگاری انقلاب، عنوان و تأکید کرد: همان عواملی که موجب پیروزی انقلاب شد، موجب جاودانگی و بقای آن نیز شد، انقلاب اسلامی تنها انقلابی در سطح جهان است که توسط کشورهای دیگر مدیریت و حمایت نشد و بدون هیچ وابستگی به راه خود ادامه داد.

 

مدیرکل تبلیغات اسلامی تهران، اظهار داشت: طرح شعار نه شرقی و نه غربی از سوی امام راحل در سیاست خارجی به این دلیل بود که آنها به فکر منافع خود و استثمار کردن ملتها و غارت منابع و ثروت کشورها بوده و دلسوز نبوده و نیستند.

 

این مسئول فرهنگی، افزود: عدم وابستگی به قدرت های مطرح  باعث شد تا نخبگان و جوانان چاره اندیشی کرده و برای بدترین شرایط آمادگی پیدا کنند.

 

وی، با استناد به بیانات رهبر معظم انقلاب درباره خطر نفوذ بیگانگان در کشور، افزود: کشورهای بیگانه مبانی خود را آنچنان در ذهن مسئولین و تصمیم گیران دیگر کشورها می گنجانند که گویی راه برون رفت از مشکلات، آنان هستند، هدف آنها از بین بردن انسجام بین مردم و مسئولین است، وقتی انسجام از بین رفت، دیگر سلطه خود به خود حاصل می‌شود.

 

ایشان، خاطر نشان کرد: تا زمانی که انقلاب مؤلفه های خود را حفظ کند، به لطف الهی،‌قدرتمندانه به راه خود ادامه می دهد تا انشاالله متصل به انقلاب جهانی امام عصر(عج) شود./1325/102/ب2

 

منبع: سازمان تبلیغات اسلامی

ارسال نظرات