۲۲ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۲:۴۱
کد خبر: ۳۱۶۱۶۰
قائم مقام نماینده ولی فقیه در بنیاد مسکن:

مشارکت حداکثری در انتخابات تضمین کننده قدرت انقلاب و امنیت ملی است

خبرگزاری رسا ـ قائم مقام نماینده ولی فقیه در بنیاد مسکن با اشاره به ضرورت حضور حداکثری مردم در انتخابات و مطالبه رهبری، گفت: مشارکت حداکثری در انتخابات تضمین کننده قدرت انقلاب و امنیت ملی بوده و دشمنان با نگاه به این حضور حداکثری مواضع پلید خود را نسبت به نظام اسلامی تغییر خواهند داد.
حجت الاسلام رضايي

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در تربت حیدریه، حجت الاسلام محمدعلی رضایی، قائم مقام نمایندگی ولی فقیه در بنیاد مسکن انقلاب اسلامی پیش از ظهر امروز در مراسم راهپیمایی با شکوه 22 بهمن با بیان این که امروز انقلاب و نظام اسلامی ایران در مرحله گسترش و الگو برداری در جهان اسلام قرار گرفته است، اظهار کرد: نمونه بارز این الگو برداری، تشکیل جبهه مقاومت در منطقه خاورمیانه و آفریقا شمرده می شود.

 

وی ادامه داد: همه جهان تلاش دارند تا به هر شکل ممکن از سلطه استکبار رهایی یافته و خود را به انقلاب اسلامی ایران نزدیک کنند، در حقیقت هر گونه انقلابی باید مراحل حساس و خطیری را پشت سر بگذارد تا به انحراف و انحطاط کشیده نشده و انقلاب اسلامی ایران با توجه به توطئه های جبهه استکبار تلاش خود را به کار گرفت و با پشتوانه رهبری و ملت انقلاب خود را در جهان به تثبیت رساند.

 

قائم مقام نماینده ولی فقیه در بنیاد مسکن انقلاب اسلامی با بیان این که امروز همه امید محرومان و مستضعفان دنیا به انقلاب اسلامی ایران است، تصریح کرد: دشمن تلاش می کند تا به هر شکلی از نفوذ تفکر انقلابی به دنبا ممانعت کرده و تمام امکانات خود را در این راستا بسیج کند.

 

حجت الاسلام رضایی رهبری جامعه و ولایت فقیه را عاملی موثر در اقتدار و عزتمندی انقلاب اسلامی دانست و  خاطرنشان کرد: تا زمانی که ملت انقلابی پشتیبان رهبر خود باشند، مسیر انقلاب با کوه و قدرت ادامه می یابد، همچنین امروز خون پاک شهیدانی که برای دفاع از انقلاب اسلامی تلاش کرده اند عامل اقتدار نظام اسلامی بوده  و شهیدان بودند که با اخلاص و معنویت خود درخت نوپای انقلاب اسلامی را آبیاری کردند.

 

وی با اشاره به ضرورت حضور حداکثری مردم در انتخابات و مطالبه رهبری انقلاب در این زمینه، گفت: عده ای امروز به هر بهانه ای تلاش در تضعیف جایگاه رهبری دارند اما باید بدانند که راه مردم از آنها جدا بوده و این ملت انقلابی سیلی محکمی را به آنان خواهد زد.

 

حجت‌الاسلام رضایی ادامه داد: همچنین مشارکت حداکثری در انتخابات تضمین کننده قدرت انقلاب و امنیت ملی بوده و دشمنان با نگاه به این حضور حداکثری مواضع پلید خود را نسبت به نظام اسلامی تغییر خواهند داد./864/202/ب1

ارسال نظرات