۲۲ بهمن ۱۳۹۴ - ۰۹:۱۳
کد خبر: ۳۱۶۱۲۹

همایش روحانیت و بالندگی انقلاب اسلامی در ارومیه برگزار شد

خبرگزاری رسا ـ به مناسبت گرامیداشت ایام الله دهه فجر، همایش «روحانیت و بالندگی انقلاب اسلامی» به همت دفتر نماینده ولی‌فقیه در استان، شورای روحانیت و مرکز خدمات حوزه‌های علمیه در ارومیه برگزار شد.
همايش روحانيت و بالندگي انقلاب اسلامي در اروميه همايش روحانيت و بالندگي انقلاب اسلامي در اروميه همايش روحانيت و بالندگي انقلاب اسلامي در اروميه همايش روحانيت و بالندگي انقلاب اسلامي در اروميه

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در ارومیه، حجت الاسلام والمسلمین سیدمهدی قریشی، نماینده ولی فقیه در آذربایجان غربی شب گذشته در همایش «روحانیت و بالندگی انقلاب اسلامی»، شرکت در راهپیمایی 22 بهمن را نمایش وحدت ملی خواند و گفت: ملت بصیر فردا در راهپیمایی بهمن شرکت می‌کنند تا مردم جهان بدانند که مردم ایران به‌صورت برادروار و همدل و هم‌صدا در دفاع از آرمان‌های انقلاب حضور دارند.

 

امام‌جمعه ارومیه الله‌اکبر را محوری‌ترین شعار نهضت امام خمینی (ره) برشمرد و گفت: این شعار نشان‌دهنده الهی بودن انقلاب و آرمان‌های آن است این شعار استراتژیک نشان می‌دهد که انقلاب اسلامی و آرمان‌های آن رنگ و بوی الهی دارد.

 

وی بابیان اینکه شعار الله‌اکبر هویت‌ساز است، افزود: هویت انقلاب اسلامی در همین شعار نهفته است برای همین است که ملت مسلمان و انقلابی ایران، در همه حال توکل بر خدا داشته و جزء از خدا از هیچ‌کس هراس ندارد.

 

حجت الاسلام والمسلمین قریشی تصریح کرد: شعار الله‌اکبر است که این اعتمادبه‌نفس را به ملت ایران هدیه کرده که دشمنان خدا و انقلاب را خوار و کوچک می‌شمارند و در برابر آن‌ها باصلابت می‌ایستند.

 

وی بابیان اینکه شامگاه 21 بهمن‌ماه، گلبانگ الله‌اکبر در سراسر کشور طنین‌انداز می‌شود، خاطرنشان کرد: سردادن ندای الله‌اکبر در شامگاه 21 بهمن‌ماه، جدا از فلسفه وجودی آن، درواقع فراخوان مؤمنین و به‌نوعی تثبیت حضور گسترده امت حزب‌الله در همایش عظیم خیابانی 22 بهمن است.

 

جت الاسلام حمید راحلی، مدیر مرکز خدمات حوزه های علمیه نیز در این مراسم ضمن گرامیداشت ایام الله دهه فجر، گزارشی از عملکرد این مرکز در سالجاری ارائه کرد.

 

در ادامه این همایش از دانش آموزان ممتاز فرزندان روحانیون در مقاطع تحصیلی با اهداء لوح سپاس و جوایزی قدردانی به عمل آمد.

 

گفتنی است، همایش «روحانیت و بالندگی انقلاب اسلامی» به همت دفتر نماینده محترم ولی‌فقیه در استان، شورای روحانیت و مرکز خدمات حوزه‌های علمیه شب گذشته با حضور روحانیان و خانواده هایشان در مجتمع رفاهی لاله برگزار شد./936/202/ب1

ارسال نظرات