۲۱ بهمن ۱۳۹۴ - ۲۰:۵۴
کد خبر: ۳۱۶۰۷۵
حجت الاسلام باقر زاده:

راهپیمایی 22 بهمن همدلی ملت ایران را به رخ جهان می کشد

خبرگزاری رسا ـ عضو هیأت علمی مؤسسه آموزشی و پژوهشی امام خمینی (ره) گفت: حضور مردمی در عرصه تظاهرات 22 بهمن می‌تواند نقشه دشمنان را نقش بر آب کند و این حضور می‌تواند اتحاد ملی را از یک طرف و همدلی دولت و ملت را از سوی دیگر به رخ جهانیان بکشد، و به این وسیله نظام اسلامی را در برابر تهدیداتی که با آن روبروست بیمه کند.
حجت الاسلام دکتر محمد رضا باقرزاده  عضو هيأت علمي موسسه امام خميني (ره)
حجت الاسلام محمد رضا باقرزاده عضو هیأت علمی مؤسسه آموزشی و پژوهشی امام خمینی (ره) در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا، 22 بهمن امسال را به دلیل تحولات منطقه‌ای آسیای غربی و جریانات تکفیری در همسایگی کشور و زیاده‌خواهی‌های غرب، نفوذ و انتخابات در پیش رو را دارای اهمیتی ویژه توصیف کرد و گفت: دشمنان اسلام در این مقطع به دنبال قطع رابطه میان ملت و دولت اسلامی هستند.
 
عضو هیأت علمی مؤسسه آموزشی و پژوهشی امام خمینی (ره) ادامه‌ داد: سیاست‌های دشمن در ضربه‌زدن به اتحاد ملی و دولت اسلامی پیچیده است؛ حضور مردمی در عرصه تظاهرات 22 بهمن می‌تواند نقشه دشمنان را نقش بر آب کند و این حضور می‌تواند اتحاد ملی را از یک طرف و همدلی دولت و ملت را از سوی دیگر به رخ جهانیان بکشد، و به این وسیله نظام اسلامی را در برابر تهدیداتی که با آن روبروست بیمه کند.
 
حجت الاسلام باقرزاده تصریح کرد: اهمیت تظاهرات 22 بهمن در بعد داخلی و خارجی در دفاع مردم از انقلاب اسلامی و ابراز وفاداری نسبت به حضرت امام خمینی (ره) و رهبر معظم انقلاب است؛ این حمایت می‌تواند الهام بخش حضور مردم در انتخابات باشد.
 
وی ادامه داد: امید است که پیروان ولایت فقیه و نظام مقدس جمهوری اسلامی به گونه‌ای در انتخابات شرکت کنند که حامیان خط امام، ولایت و انقلاب اسلامی به دو مجلس خبرگان رهبری و شورای اسلامی راه پیدا کنند و از نفوذ این دو مجلس جلوگیری شود.
 
عضو هیأت علمی مؤسسه آموزشی و پژوهشی امام خمینی (ره) وظیفه رسانه‌های داخلی در مقابله با رسانه‌های غربی را سنگین توصیف کرد و گفت: رسانه‌های داخلی باید از تمام وسایل ارتباطی استفاده کنند و از رسانه‌های نو بنیادی مانند رسانه‌های مجازی و مانند آن‌ها در اطلاع رسانی بین المللی بهره ببرند و تنها به شیوه‌های سنتی اکتفا نکنند.
 
حجت الاسلام باقرزاده استفاده از کانال‌ها و شبکه‌های خاص خبری را در تکثیر اخبار انتخابات لازم ارزیابی کرد و ابراز داشت: در شرایطی که استکبار جهانی به دنبال پوشاندند اخبار اطلاعات ایران است، رسانه‌های داخلی باید سعی کنند که در حوزه‌های خبری فعال‌تر باشند./836/ت302/ج1
ارسال نظرات