۲۱ بهمن ۱۳۹۴ - ۲۰:۴۰
کد خبر: ۳۱۶۰۷۳
حجت‌الاسلام والمسلمین سعیدی مطرح کرد؛

حضور گسترده مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن سد استوار در مقابل نفوذ دشمن

خبرگزاری رسا ـ تولیت آستان مقدس حضرت فاطمه معصومه(س) با دعوت گسترده از مردم برای حضور در راهپیمایی ۲۲ بهمن ماه، گفت: حضور گسترده مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن سد استوار و محکمی در مقابل حملات و نفوذ گسترده دشمنان انقلاب ایجاد خواهد کرد.
حجت الاسلام و المسلمين سعيدي امام جمعه قم و توليت آستانه مقدسه حضرت فاطمه معصومه (س)

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، حجت الاسلام و المسلمین سید محمد سعیدی، تولیت آستان مقدس حضرت معصومه(س) با انتشار پیامی، از آحاد مردم برای حضور در راهپیمایی با شکوه 22 بهمن ماه دعوت به عمل آورد.

 

وی با اشاره به آیه «اِنَّ الَّذینَ قالوا رَبُّنا اللهُ ثُمَّ اسْتَقاموا فَلا خَوْفٌ عَلَیهِ‍م و لا هُم یَحزَنُون»، افزود: دهه مبارکه فجر یادآور انقلاب شکوهمند ملت شجاع و مومن ایران اسلامی در مقابل طاغوت است که این انقلاب با استعانت از قران کریم و معارف اهل بیت(ع) و رهبری حضرت امام خمینی(ره) و جانفشانی ملت جان برکف در 22 بهمن سال 57 به پیروزی رسید.


امام جمعه قم تصریح کرد: در حالی به استقبال سی و هفتمین سالروز پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی می رویم که دشمنان قسم خورده انقلاب در صدد نفوذ و تضعیف و فتنه در مبانی و آرمان های انقلاب اسلامی هستند.

 

حجت الاسلام و المسلمین سعیدی ادامه داد: با توجه به این که برگزاری انتخابات مجلس خبرگان رهبری و شورای اسلامی نسبت به سال‌های گذشته از حساسیت بیشتری برخوردار است و انقلاب بیش از پیش مورد آماج حملات ناجوانمردانه قرار گرفته است به همین دلیل حضور هر چه بیشتر مردم در صحنه راهپیمایی 22 بهمن ماه از اهمیت بیشتری برخوردار است.

 

وی اظهار کرد: البته امت حزب الله و همیشه در صحنه تحت رهنمودهای امام خامنه ای (مد ظله العالی) مقابل این زیاده خواهی ها و توطئه های استکبار جهانی خواهند ایستاد و با حضور پر شور و با شکوه خود در راهپیمایی بار دیگر بیعت خود را با امام عصر(عج) و امام خمینی(ره) و مقام معظم رهبری تجدید خواهند کرد.

 

تولیت آستان حضرت معصومه(س) در پایان یادآور شد: از محضر امت حزب الله استان قم دعوت می کنم در راهپیمایی دشمن شکن 22 بهمن ماه، با شکوه هر چه تمام تر حضور بهم رسانند.

 

لازم به ذکر است، راهپیمایی باشکوه 22 بهمن ماه صبح فردا همزمان با سراسر کشور در شهر مقدس قم برگزار شده و تجمع راهپیمایی ساعت 9 صبح در محل میدان شهید مطهری صورت خواهد گرفت./968/ت303/ی 

ارسال نظرات