۲۰ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۴:۳۹
کد خبر: ۳۱۵۷۴۷
در برنامه فقه پویا از رادیو معارف؛

تحولات فقه سیاسی بعد از انقلاب اسلامی بررسی می‌شود

خبرگزاری رسا ـ بررسی تحولات فقه سیاسی بعد از انقلاب اسلامی در برنامه «فقه پویا» و آشنایی با معارف قرآن کریم در برنامه چشمه ایمان در برنامه «چشمه ایمان» از جمله برنامه­های رادیو معارف است.
راديو معارف

 به گزارش خبرگزاری رسا، بررسی تحولات فقه سیاسی بعد از انقلاب اسلامی در برنامه «فقه پویا» و آشنایی با معارف قرآن کریم در برنامه چشمه ایمان در برنامه «چشمه ایمان» از جمله برنامه­های رادیو معارف است.

 

بررسی تحولات فقه سیاسی بعد از انقلاب اسلامی

حجج اسلام  سجاد ایزدهی و دکتر سید کاظم سید باقری در برنامه « فقه پویا » به تبیین نقش امام خمینی(ره) و اندیشمندان بزرگ حوزه در تحولات فقه سیاسی پس از وقوع انقلاب اسلامی می پردازند.

 

بررسی ظرفیت‌ها و چالش‌های فقه سیاسی بعد از انقلاب اسلامی ، فضاهای پژوهشی ایجاد شده در حوزه فقه سیاسی همچنین تفاوت فقه سیاسی با فقه حکومتی و نوع رابطه این دو از جمله مباحثی است که در برنامه «فقه پویا» مطرح می شود.

 

«فقه پویا» با تلاش گروه فقه و اندیشه رادیو معارف به تهیه‌کنندگی محمّدجواد طوسی و اجرای سیدمرتضی موسوی‌نژاد پنجشنبه ها ساعت 14 و 45 دقیقه از صدای فضیلت پخش می شود .

 

علاقه‌مندان برای دریافت فایل صوتی برنامه می‌توانند پس از پخش به صفحه اختصاصی«فقه پویا» در سایت رادیو معارف مراجعه کنند.

 

آشنایی با معارف قرآن کریم در برنامه چشمه ایمان

برنامه «چشمه ایمان» که با هدف آشنایی با معارف اعتقادی و افزایش دانش قرآنی مخاطبان از رادیو معارف پخش می شود بیانات آیت الله محمدی ری شهری با موضوع شناخت در قرآن،ایمان و خداشناسی در قرآن، صفات خداوند ،عدل الهی ، نبوت و امامت خاصه و عامه همچنین معاد و زندگی پس از مرگ در قرآن را به سمع معارف جویان می رساند.

 

برنامه «چشمه ایمان» با تلاش گروه قرآن و اهل بیت رادیو معارف به تهیه و سردبیری محمدحسین آزما و گویندگی سید حمید حسینی سه شنبه ها ساعت 20:35 از صدای فضیلت پخش می شود./998/د102/ی

 

منبع: رادیو معارف

ارسال نظرات