۲۰ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۴:۳۱
کد خبر: ۳۱۵۷۴۲
مسؤول نهاد رهبری در دانشگاه های لرستان:

عزتمندی مهم ترین دستاورد پیروزی انقلاب اسلامی است

خبرگزاری رسا ـ مسؤول نهاد رهبری در دانشگاه های لرستان عزتمندی را مهم ترین دستاورد پیروزی انقلاب اسلامی بیان کرد و گفت: در سایه عزتمندی که با پیروزی انقلاب حاصل شد روز به روز بر اقتدار کشور افزوده شد.
انقلاب اسلامي

حجت الاسلام سیداسماعیل حسینی، مسؤول نهاد رهبری در دانشگاه های لرستان، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در خرم آباد، بیان داشت: مهم ترین کاری که مجلس خبرگان پس از رحلت امام راحل انجام دادند، انتخاب رهبری بوده است.


وی با بیان این که انتخاب حضرت آیت الله خامنه ای به عنوان رهبر انقلاب اسلامی پس از رحلت امام خمینی(ره) کار بزرگ و شاهکار تاریخ است، افزود: رهبر معظم انقلاب آبروی نظام جمهوری اسلامی است.


حجت الاسلام حسینی با اشاره به ملاقات ابرقدرت های کشورهای دنیا با رهبر معظم انقلاب و برخورد پیامبرگونه ایشان با مسؤولان بین الملل عنوان داشت: سخنان طرف های مقابل نمایش شکوه عظمت کشور ایران است.


وی در ادامه با اشاره به این که دشمنان در طول 37 سال از عمر با برکت انقلاب اسلامی هر سال توطئه های جدیدی در راستای به زانو درآوردن کشور طرح کرده اند، خاطرنشان کرد: در مقابل هرسال امت و رهبری در برابر این دسیسه ها حماسه جدیدی خلق می کنند.


مسؤول نهاد رهبری در دانشگاه های لرستان با بیان این که پیروزی انقلاب اسلامی برای ما دستاوردهای فراوانی در عرصه های گوناگون به همراه داشت، ادامه داد: عزتمندی در مجموعه نظام و بین ملت مهم ترین دستاورد انقلاب است.


وی تصریح کرد: امروز به برکت پیروزی انقلاب و نظام، ملت در عرصه های گوناگون احساس عزتمندی در دنیا دارد و در سایه طرح مردم سالاری دینی به استقلال رسیده است.  


حجت الاسلام حسینی با بیان این که برخلاف برخی حکومت ها که با زر و زور به دنبال پیش بردن اهداف استکباری خویش هستند، عنوان داشت: حکومت ما با ایده نو مردم سالاری و برخورداری از پشتوانه عظیم مردمی در عرصه های گوناگون نقش آفرینی می کند.


وی امنیت، پیشرفت در عرصه علم پزشکی، صنعت، نانو، هوا فضا، موشک، ساخت فنون نظامی، داروسازی و صنعت کشاورزی را حاصل عزتمندی کشور بیان کرد.


مسؤول نهاد رهبری در دانشگاه های لرستان تصریح کرد: با وجود تحریم ها و دوران جنگ تحمیلی ملت ایران در سایه مقاومت، وحدت، همدلی و همزبانی عزتمندی خود را حفظ کرده و روز به روز بر عزتمندی کشور ایران افزوده می شود.


وی در ادامه برگزاری انتخابات را نمادی از احترام، ارزش و عزت به رأی مردم بیان کرد و اظهار داشت: برگزاری انتخاباتی واقعی و نقش مردم در شک گیری انتخابات در دنیا بی نظیر است.


حجت الاسلام حسینی با بیان اهمیت برگزاری انتخابات مجلس خبرگان رهبری و مجلس شورای اسلامی با توجه به مسؤولیت خطیر این نهاد گفت: با توجه به تأیید شورای نگهبان باید در انتخاب فرد اصلح تر هوشیار باشیم.


وی با اشاره به این که گفتمان کشور ما برخلاف شیطنت ها و دسیسه های دشمن گفتمان انقلابی است، عنوان کرد: با وجود اختلاف سلیقه ها مردم ما با مقاومت و تحمل سختی ها، گفتمان انقلاب را قبول دارند و بر آن تکیه کرده اند.


حجت الاسلام حسینی با بیان این که ملت ایران بهای سنگینی برای انقلاب پرداخته اند، اظهار داشت: با وجود سازو کارهای نظام، وجود رهبری و بصریت مردم، ملت ایران در طول عمر انقلاب با وجود طوفان ها و سختی های راه از مسیر الهی و انقلاب خارج نشده اند.  


وی یادآور شد: امروز دشمنان نظام نیز به اقتدار نظام پی برده اند و می دانند که مشکلات و سختی ها خدشه ای به اقتدار نظام و مقاومت مردم وارد نمی کند./9459/302/ب1

ارسال نظرات