۲۰ بهمن ۱۳۹۴ - ۰۷:۲۲
کد خبر: ۳۱۵۶۴۷
آیت الله بهشتی:

حضور پر شور مردم در راهپیمایی 22 بهمن مقدمه خلق حماسه هفتم اسفندماه است

خبرگزاری رسا ـ عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم با بیان این که حضور حماسی مردم در صحنه از نظر عاطفی و عقلانی تأثیرات ویژه ای دارد، گفت: این حرکت ها صرفا عاطفی نیست بلکه پشتوانه عقلانی دارد، یادآوری 22 بهمن فکر مردم را به کار می اندازد که چه جریاناتی برای پیروزی انقلاب پشت سر گذاشته شده است؛ بنابراین مصلحت شرعی و عقلانی حضور پرشور مردم در صحنه است.
آيت الله احمد بهشتي

آیت الله احمد بهشتی نماینده مردم فارس در مجلس خبرگان رهبری در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا، با تأکید بر لزوم برگزاری با شکوه بیش از پیش راهپیمایی 22 بهمن گفت: شرکت و حضور مردم در این راهپیمایی موضوعیت دارد.


وی افزود: این حضور وسیله تذکر و یادآوری است، خداوند متعال می فرماید باید ایام الله را به یاد مردم آورد؛ 22 بهمن و جریاناتی که پیش از آن بوده جزو ایام الله تاریخ است که همیشه باید یادآوری شود به ویژه برای نسل هایی که آن جریانات را ندیدند باید متسجم شود.


عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم با بیان این که حضور حماسی مردم در صحنه از نظر عاطفی و عقلانی تأثیرات ویژه ای دارد، اظهار داشت: این حرکت ها صرفا عاطفی نیست بلکه پشتوانه عقلانی دارد، یادآوری 22 بهمن فکر مردم را به کار می اندازد که چه جریاناتی برای پیروزی انقلاب پشت سر گذاشته شده است؛ بنابراین مصلحت شرعی و عقلانی حضور پرشور مردم در صحنه است.


وی با تأکید بر این که سالروز پیروزی انقلاب هرساله باید شکوه بیشتر گرامی داشته شود، به پیام های حضور مردم برای دوستان و دشمنان انقلاب اشاره کرد و ادامه داد: سالروز پیروز انقلاب اسلامی هیچگاه نباید به فراموشی سپرده شود.


آیت الله بهشتی با بیان این که اقتدار مملکت، نظام و رهبری بستگی به حضور مردم در صحنه دارد، ابراز داشت: حضور مردم است که اقتدار نظام را به نمایش می گذارد، این حضور سبب می شود که دشمنان انقلاب دست از توطئه های خود بردارند و مأیوس شوند.


وی عنوان کرد: حضور مردم بسیار اهمیت دارد به ویژه که ملت امسال دو برنامه مهم 22 بهمن و دو انتخابات بسیار مهم خبرگان و مجلس شورای اسلامی را پیش رو دارد، مردم باید در 22 بهمن حضور پرشکوه خود را نشان دهند که این حضور حماسی بیانگر آمادگی برای برگزاری انتخاباتی پرشور خواهد بود./1323/ت302/ج

ارسال نظرات