۱۹ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۱:۵۸
کد خبر: ۳۱۵۴۸۲
از سوی اداره مبلغان برادر دفتر تبلیغات اسلامی؛

طرح جذب و گزینش مبلغان در دفتر تبلیغات خراسان رضوی آغاز شد

خبرگزاری رسا ـ رییس اداره امور مبلغان اداره کل فرهنگی تبلیغی دفتر تبلیغات اسلامی خراسان رضوی گفت: 15 فروردین ماه آخرین فرصت برای ثبت‌نام در طرح جذب و گزینش مبلغان در دفتر تبلیغات خراسان رضوی خواهد بود.
جذب امور مبلغين دفتر

به گزارش خبرگزاری رسا در مشهد، اداره امور مبلغان برادر دفتر تبلیغات اسلامی خراسان رضوی جهت تکمیل ظرفیت شبکه تبلیغی خود از میان طلاب و فارغ التحصیلان حوزه علمیه جهت تشکیل پرونده بشیران جوان و رتبه‌های 1، 2، 3، و 4 مبلغان ثبت نام می‌نماید.


رئیس اداره امور مبلغان اداره کل فرهنگی تبلیغی دفتر تبلیغات اسلامی خراسان رضوی در این رابطه گفت: 15 فروردین ماه آخرین فرصت برای ثبت‌نام در طرح جذب و گزینش مبلغان در دفتر تبلیغات خراسان رضوی خواهد بود.


وی در مورد مزایا و امتیازات پیوستن به شبکه تبلیغی دفتر تبلیغات اسلامی اظهار داشت: اعزام به مناطق مورد نیاز و متقاضی مبلّغ، ارائه‌ی بسته‌های آموزشی و حمایتی و ارائه تسهیلات حمایتی از جمله مزایای آشکار عضویت در شبکه تبلیغی دفتر تبلیغات اسلامی است


قائمی هاشمی طلبه حوزه‌ی علمیه‌ی خراسان بودن، ایرانی‌الاصل بودن و قبولی در آزمون‌های کتبی و شفاهی را شرایط عمومی شرکت در این فراخوان عنوان کرد.


وی هم‌چنین در مورد شرایط تخصصی ابراز کرد: تحصیلات حوزوی پایه 4 تا 6 و داشتن حداقل و حداکثر 18 و 27 سال شرایط در نظر گرفته شده برای بشیران جوان و تحصیلات حوزوی پایه 7 به بالا و داشتن حداقل و حداکثر 20 و 45 سال، شرایط شرکت مبلغان رتبه‌های 1 تا 4 در فراخوان می‌باشد.


شایان ذکر است طلاب علاقمند می‌توانند جهت ثبت نام و کسب اطلاعات بیشتر به آدرس اینترنتیwww.resalat.ir  مراجعه و به صورت حضوری به آدرس مشهدـ چهارراه خسروی، نبش کوچه روشن، دفتر تبلیغات اسلامی خراسان رضوی، طبقه هم کف، اداره امور مبلغان برادر مراجعه نمایند./859/102/ب3


منبع: رسالات

ارسال نظرات