۱۹ بهمن ۱۳۹۴ - ۰۰:۱۳
کد خبر: ۳۱۵۴۲۹
رییس شورای اسلامی شهر تهران:

هیچ سلاحی برنده‌تر از سلاح شهادت نیست

خبرگزرای رسا ـ رییس شورای اسلامی شهر تهران گفت: امروز غزه هم هیچ سلاحی ندارد اما با الگوگیری از سلاح ایثار و شهادت بر اسرائیل مسلط و در جنگ بیست و سه روزه پیروز میدان شد چرا که هیچ سلاحی در برابر دشمن برنده‌تر از سلاح شهادت نیست.
مهدي چمران رييس شوراي شهر تهران

به گزارش خبرنگار خبرگزرای رسا، مهدی چمران رییس شورای اسلامی شهر تهران شامگاه 18 بهمن در یادواره شهدای مدافع حرم که در مسجد حضرت فاطمه زهرا(س) شهرری برگزار شد، گفت: پیامبر(ص) از جانب خداوند ماموریت یافت تا بشریت را از تاریکی به سوی نورالهی هدایت کند امروز ما در در امتداد همان ظلمت و جاهلیت، حکام آل‌سعود را می‌بینیم که با تکیه بر پول نفت با غرور جاهلانه در حال فتنه انگیزی و خونخواری در منطقه هستند.

 

چمران بیان داشت: امام راحل نیز انقلاب ایران را به انفجار نور تعبیر می‌کند یعنی نجات مردم از تاریکی بود و این بیانگر الهی بودن انقلاب است.

 

وی ابراز کرد: امام راحل برخلاف حکام ظالم، به کاخ و تجمل گرایی تمایل نداشت بلکه ایشان در خانه کوچک خود که در جماران بود مستقر بود و این نشان دهنده آن بود که ایشان برای مقام و مادیات قیام نکرده است.

 

 رییس شورای اسلامی شهر تهران اظهار کرد: زمان انقلاب مردم با مشکلاتی همچون کمبود نفت، گرانی برنج و .. روبه‌رو بودند اما با همه مشکلات تجملگرایی را از بدترین ویژگی‌های انسان می‌دانستند و از آن پرهیز می‌کردند ما نیز باید به دور از هر تجملگرایی رهرو سیره امام راحل و رهبر معظم انقلاب باشیم.

 

چمران گفت: ما دارای کشوری ثروتمند هستیم و مغزها و دانشمندان فراوانی داریم ما با وجود جوانان فعال به انرژی هسته‌ای دست یافتیم به همین سبب ما باید این انقلاب نور را با تمام وجود حفظ کنیم.

 

وی عنوان کرد: پیروزی انقلاب اسلامی با عدم وجود سلاح گرم میسر شد چرا که مردم با قرار دادن گل بر روی تفنگ سربازان زمینه اتحاد را فراهم کردند.

 

رییس شورای اسلامی شهر تهران اظهار داشت: امروز غزه هم هیچ سلاحی ندارد اما با الگوگیری از سلاح ایثار و شهادت بر اسرائیل مسلط و در جنگ بیست وسه روزه پیروز میدان شد چرا که هیچ سلاحی در برابر دشمن برنده‌تر از سلاح شهادت نیست.

 

چمران  در پایان خاطر نشان کرد: اگر امروز ما پیرو انقلاب باشیم و وحدت داشته باشیم در همه عرصه‌ها پیروز خواهیم بود اما اگر سلاح شهادت را کنار بگذاریم خداوند پیروزی ما را تضمین نخواهد کرد و خدا را شکر ملت ما اینگونه نیستند./813/202/ب1

ارسال نظرات