۱۸ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۳:۴۶
کد خبر: ۳۱۵۳۰۱
امام جمعه اهل سنت کرمانشاه:

اجرای فرامین رهبر معظم انقلاب سبب استحکام نظام است

خبرگزاری رسا ـ امام جمعه اهل سنت کرمانشاه با اشاره به اینکه اجرای فرامین رهبر معظم انقلاب سبب استحکام نظام است، گفت: همدلی و اتحاد مسلمانان همواره مورد تأکید رهبر بوده و اقتدار نظام را به دنبال می آورد.
ماموستا محمد محمدي

ماموستا محمد محمدی امام جمعه اهل سنت کرمانشاه، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در کرمانشاه، پیروزی انقلاب و دهه فجر را پیروزی و عیدی بزرگ برای ملت دانست و اظهار داشت: انقلاب اسلامی مدیون و مرهون روشنگری های امام خمینی (ره) است.


امام جمعه اهل سنت کرمانشاه با اشاره به همدلی ملت ایران عنوان داشت: یکپارچگی و همبستگی همه جانبه مردم و تبعیت از روحانیون انقلابی را باید مبتنی بر پایه مکتب امامان معصوم و فرامین الهی شکل داد.


ماموستا محمدی با اشاره به مساله نفوذ بیان داشت: خوشبختانه بصیرت رهبر معظم انقلاب به خوبی فتنه ها و خطوط نفود دشمنان را شناسایی کرده و با روشنگری و برگزاری جلسات ملت را آماده صیانت از ارزش های انقلاب و اسلام می کند.


وی اختلافات و عدم همدلی ملت و مسوولان را برای انقلاب مخرب دانست و گفت: دشمنان با ایجاد رخنه و اختلاف در انقلاب بهره برده و روز به روز به اهداف خود نزدیک تر خواهند شد.


ماموستا محمدی ادامه داد: پیشرفت و ارتقا انقلاب اسلامی مرهون مکتب اهل بیت علیهم السلام و شهدا است لذا اندیشه های جوانان را باید به سمت معنویت، ایمان و مکتب ائمه اطهار علیهم السلام معطوف کنیم.


وی ورود فرهنگ غرب و تغییر شکل فرهنگ اسلامی به فرهنگ بیگانگان را خطری بزرگ دانست و خاطرنشان کرد: هدف و غایت اصلی علمای بزرگ اسلام، امام راحل و شهدای گرانقدر انقلاب ترویج اسلام حقیقی در جامعه بود از این رو با تبعیت از وصایای این عزیزان از انحراف و انحطاط انقلاب جلوگیری کنیم.


امام جمعه اهل سنت کرمانشاه توجه به فرامین رهبر معظم انقلاب را موجب استحکام نظام دانست و ابراز داشت: بیانات رهبری باید در تمام امور فصل الخطاب قرار گیرد و همه مردم و مسؤولان موظف به اجرای این فرامین هستند زیرا رهبر معظم انقلاب با بینش و بصیرتی والا به نقشه های دشنان علیه نظام آگاه و بصیر است.


ماموستا محمدی در پایان ابراز داشت: حفظ اتحاد و همدلی میان مسلمانان زمینه شکست دشمنان را فراهم کرده و این همدلی و اتحاد همواره مورد تأکید امام راحل و رهبر معظم انقلاب بوده و اقتدار و عظمت نظام را به دنبال خواهد داشت./857/302/ب3

ارسال نظرات