۱۸ بهمن ۱۳۹۴ - ۰۰:۳۲
کد خبر: ۳۱۵۲۲۸
استاد حوزه علمیه قم:

دشمن تراشی و دشمن سازی استراتژی دیرینه غرب است

خبرگزاری رسا ـ حجت‌الاسلام شعبانی گفت: دشمن تراشی و دشمن سازی توطئه دیرینه غرب برای از پای در آوردن ملت ها است که با بصیرت مردم همیشه در صحنه ایران اسلامی این فتنه نیز با حضور در یوم الله 22 بهمن و حضور در پای صندوق های رأی خنثی خواهد شد.
دشمن تراشی و دشمن سازی استراتژی دیرینه غرب است

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در همدان، حجت الاسلام حبیب الله شعبانی استاد حوزه علمیه قم شنبه شب در مراسمی که به مناسبت دهه فجر انقلاب اسلامی در مسجد قاسم آباد برگزار شد با اشاره به اهمیت گرامیداشت این ایام، ابراز داشت: دهه فجر نوید گر آغاز تاریخی نو در تاریخ این کشور است.

 

وی در ادامه افزود: یکی از نکات مهم در تاریخ اسلام این است که چرا پیش از بعثت پیامبر اکرم(ص) هیچ کس متعرض ایشان نمی شد و خبری از بی حرمتی و دشنام و آزار و اذیت ایشان از سوی قریش و مردم مکه نبود.

 

این استاد حوزه علمیه قم با اشاره به رفتار مردم ر زمان آغاز اسلام با پیامبر(ص)، یادآور شد: در آن زمان مردم پیامبر را به محمد امین می شناختند و در تمام طائف و مکه به امانت داری و صداقت زبانزد بود.

 

وی با اشاره به شرایط حساس در منطقه خاطرنشان کرد: نکته قابل تأمل آن است که چرا پیش از ظهور انقلاب اسلامی ایران در منطقه هیچ خبری از القاعده، داعش و طالبان نبود و با ظهور انقلاب پدیدار شد.

 

حجت الاسلام شعبانی بیان کرد: دشمن تراشی و دشمن سازی توطئه دیرینه غرب برای از پای در آوردن ملت ها است که با بصیرت مردم همیشه در صحنه ایران اسلامی این فتنه نیز با حضور در یوم الله 22 بهمن و حضور در پای صندوق های رأی خنثی خواهد شد.

 

وی درباره اهمیت حضور مردم در صحنه انتخابات، ابراز داشت: به جهت سرمایه گذاری عظیم دشمن در راستای جدایی ملت ایران از نظام و انقلاب؛ حضور پرشور مردم در راهپیمایی 22 بهمن و انتخابات اسفندماه مشت محکمی بر دهان یاوه گویان و مستکبران عالم است./979/202/ب1

ارسال نظرات