۱۷ بهمن ۱۳۹۴ - ۰۹:۰۵
کد خبر: ۳۱۵۰۰۶
مشاور فرهنگی رییس جمهور:

مشکلات کشور ارتباط چندانی به تحریم ها ندارد/ با قدرت منطق بر دشمن پیروز شدیم

خبرگزاری رسا ـ مشاور فرهنگی رییس جمهور با اشاره به موانع بر سر راه انقلاب، گفت: ترورهای اوائل انقلاب، فتنه بنی صدر، جنگ تحمیلی و تحریم از جمله مسائلی بود که راه انقلاب را سد کرده بود ولی با این همه توانستیم که با قدرت منطق بر منطق قدرت فائق شویم و امروز دیگر خبری از گزینه نظامی وجود ندارد.
حجت الاسلام اکرمي

به گزارش خبرنگارخبرگزاری رسا در همدان، حجت الاسلام سید رضا اکرمی معاون فرهنگی رییس جمهور شب گذشته در مراسم نشست بصیرتی که در دفتر نماینده ولی فقیه در استان همدان برگزار شد با اشاره به وقایع تاریخ انقلاب، اظهار داشت: پرونده رژیم پهلوی پرونده وابستگی ملت ایران بود چرا که محمد رضا شاه سرسپرده غرب بود.

 

وی با اشاره به مشکلات معیشتی مردم ابراز داشت: 80 درصد مشکلات کشور ناشی از عوامل درونی و 20 درصد آن ناشی از تحریم است و همه مردم باید با اتحاد و همیاری این مشکلات را حل کنند.

 

مشاور فرهنگی رییس جمهور در ادامه خاطرنشان کرد: پس از انقلاب بیش از 30 انتخابات در کشور برگزار  شده است و مردم آزادانه انتخاب کرده اند وایم امر نشان دهنده آن است که بسیاری از مشکلات و حل آنها در گرو تصمیم خود مردم است.

 

 

 

وی با بیان این که انقلاب در شرایط حساسی به پیروزی رسید، گفت: انقلاب اسلامی ایران در شرایطی به پیروزی رسید که شعار دین افیون توده ها است در سراسر جهان سرلوحه رفتار با متدینان شده بود و انقلاب با قدرت تمام دست رد برسینه همه این تفکرات باطل زد.

 

 

حجت الاسلام اکرمی انقلاب اسلامی را حاصل اجتماع سه عامل دانست و گفت: مکتب، مردم وولایت فقیه سه رکن اصلی این انقلاب هستند و با همین شرایط 37 سال از عمر انقلاب می گذرد و خدا می داند که انقلاب اسلامی ایران در پیدایش معجزه بود و در ادامه و استمرار هم معجزه بوده است.

 

 

وی با اشاره به موانع بر سر راه انقلاب تأکید کرد: ترورهای اوائل انقلاب، فتنه بنی صدر، جنگ تحمیلی و تحریم از جمله مسائلی بود که راه انقلاب را سد کرده بود ولی با این همه توانستیم که با قدرت منطق بر منطق قدرت فائق شویم و امروز دیگر خبری از گزینه نظامی وجود ندارد.

 

 

مشاور فرهنگی رییس جمهور ابراز داشت: انتخابات و راهپیمایی 22بهمن دو آزمون بزرگ در پیش روی مردم است که روز نمایش، همایش قدرت و استقامت و حضور مردم در داخل و خارج از کشور است.

 

 

وی در پایان اصل انتخابات را انتخاب اصلح توصیف کرد و اظهار داشت: مردم باید به کسانی رأی بدهند که از ملت نگهبانی کنند و همچنین خدمت به مردم را نصب العین خود قرار دهند./979/202/ب1

ارسال نظرات