۱۴ بهمن ۱۳۹۴ - ۲۳:۳۸
کد خبر: ۳۱۴۶۵۷

آیین باشکوه وداع مردم دامغان با شهید مدافع حرم برگزار شد

خبرگزاری رسا ـ آیین باشکوه استقبال و وداع عاشقانه مردم ولایتمدار شهرستان دامغان با سعید علیزاده، لاله پرپر دیگری از این دیار که به خیل شهیدان مدافع حرم پیوست در فضایی عطرآگین از شمیم ارادت به عقیله بنی هاشم(س) برگزار شد.
مراسم وداع با شهيد عليزاده در دامغان مراسم وداع با شهيد عليزاده در دامغان مراسم وداع با شهيد عليزاده در دامغان مراسم وداع با شهيد عليزاده در دامغان مراسم وداع با شهيد عليزاده در دامغان

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در دامغان، دیار کهن صددروازه در هوای نیلگون غروب زمستانی روزهای گل‌کردن اقاقی‌های سی و هشتمین بهار آزادی، بار دیگر آکنده از عطر گلبرگ‌های پرپر شده لاله‌ای جاودان از تبار دلیران و پاسداران حرم آل الله شد و نوای شورانگیز و خاطره آفرین این گل‌پرپر از کجا آمده ... روزهای حماسه و دفاع گوش جان عاشقان خط سرخ سیدالشهدا(ع) را جلا بخشید.

 

پرواز عارفانه سعید علیزاده پاسدار رشید سپاه اسلام غمی بزرگ را بر دل داغدیده مادر و خواهرش که آرزوی شادی‌ها و بهروزیش را در سرپرورانده بودند نشاند اما، گام بلند او برای پیوستن به خیل عظیم ره‌یافتگان وصال در عنفوان جوانی و وداع پرشور، پرتعداد  و زاید الوصف مردم زادگاهش با او تنها یک نغمه راستین را در گوش جانمان زمزمه کرد که، "شهید سعید است و شهادت سعادت".    

 

پیکر پاک شهید سعید علیزاده سومین کبوتر خونین‌بال دامغانی پرکشیده از آسمان غم‌زده دیار شام، عصر امروز با استقبال مردم شهید‌پرور شهرستان دامغان در میدان امام خمینی(ره)، بر دوش دوستان و همرزمان و یاران داغدیده او که سال‌ها خدمتگزاری این یار سفرکرده را در مجالس اباعبدالله(ع) به خاطر دارند، به مسجد جامع این شهرستان انتقال یافت تا مردمان دیار عارفان و عالمان با آن نستوه برگزیده وداع کنند.

 

در این آیین باشکوه که با حضور مسؤولان، روحانیان، فرماندهان و نیروهای نظامی و انتظامی و اقشار مختلف مردم دیندار این شهرستان و دیگر شهر‌های استان سمنان برگزار شد، نغمه‌های شاهدانه ذاکران اهل بیت و اشک‌ها و ناله‌های صادقانه صدها مرد و زن، پیر و جوان عاشق مکتب شهید و شهادت فضایی مملو از معنویت و اخلاص و جلوه‌های نابی از ارادت به خاندان عصمت و طهارت و پاسداران این حریم با عزت آفرید.

 

گفتنی است، شهید والامقام سعید علیزاده از پاسداران تیپ 12 قائم(عج) سپاه استان سمنان بود که در حین عملیات مستشاری باهدف دفاع از حرم مطهر حضرت زینب کبری(س) در حومه شهر حلب به فیض عظیم شهادت نائل آمد.

 

پیکر پاک این شهید بزرگوار از ساعت 9:30 صبح پنج‌شنبه 15 بهمن‌ماه از میدان امام خمینی(ره) شهر دامغان به سوی گلزار‌شهدای فردوس رضا(ع) این شهرستان تشییع خواهد شد و سپس در این مکان مقدس به‌خاک سپرده می‌شود.

 

شایان ذکر است مجلس بزرگداشت این شهید گلگون کفن از ساعت 15 روز پانزدهم بهمن‌ماه با حضور خانواده معظم شهدا و اقشار مختلف مردم ولایتمدار و سخنرانی مسؤول نمایندگی ولی فقیه در سپاه استان سمنان، حجت الاسلام والمسلمین قند‌هاری در مسجد جامع دامغان برپا می‌شود./977/203/ب3

ارسال نظرات