۱۴ بهمن ۱۳۹۴ - ۲۳:۲۲
کد خبر: ۳۱۴۶۵۳
حجت‌‌الاسلام لیالی هشدار داد؛

شکل‌گیری پروژه نفوذ در مراکز حساس تصمیم گیری کشور

خبرگزاری رسا ـ استاد حوزه و دانشگاه هدف از پروژه نفوذ را استحاله نظام فرهنگی انقلاب اسلامی عنوان کرد و گفت: تلاش مسؤولان اجرایی برای مثبت نشان دادن نتایج برجام در نگاه مردم نشان می‌دهد که پروژه نفوذ حقیقتا در مراکز تصمیم گیری نظام در حال شکل گیری است.
حجت الاسلام محمد علي ليالي عضو هيات علمي پژوهشگاه فرهنگ و معارف اسلامي

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، حجت الاسلام محمد علی لیالی، شب گذشته در نشست بصیرتی سفیران هدایت که با عنوان چراغ راه در محل نمازخانه حوزه علمیه سفیران هدایت قم برگزار شد به بررسی کلید واژه های نفوذ در سلطه رسانه ها پرداخت و گفت: امروز در رسانه ها شاهد آن هستیم که دشمن برای مقابله با معارف دینی سرمایه گذاری کلانی کرده است.

 

استاد حوزه و دانشگاه به بخشی از متن آیه 113 سوره بقره اشاره کرد و گفت: خداوند متعال در این آیه شریفه می فرماید«وَلَن تَرْضَى عَنکَ الْیَهُودُ وَلاَ النَّصَارَى حَتَّى تَتَّبِعَ مِلَّتَهُمْ یعنی هرگز یهود و نصاری از تو راضی نخواهند شد تا به طور کامل، تسلیم خواسته‌های آنها شوی و از آیین تحریف یافته آنان پیروی کنی».

 

وی ادامه داد: اگر در مبانی فکری و ایدیولوژی های سیاسی دیپلماسی امروز سیاست خارجه حتی همین یک آیه معیار قرار می‌گرفت ما بجای گفتمان نفوذ باید گفتمان عدالت و پیشرفت را در مبانی و کلیدواژه های مقاومتی خود قرار می دادیم.

 

جریان شناس و تحلیل گر مسائل سیاسی به بررسی ادبیات مقام معظم رهبری در بررسی ابعاد پروژه نفوذ پرداخت و گفت: امروز در ادبیات مقام معظم رهبری ما شاهد آن هستیم که می فرمایند دشمن در صدد نفوذ در مراکز تصمیم گیر کشور است.

 

وی با اشاره به اینکه هدف از پروژه نفوذ استحاله نظام فرهنگی انقلاب اسلامی ایران است، اظهار کرد: سرنگونی نظام سیاسی جمهوری اسلامی ایران امری است که دشمن سی سال است از آن نامید شده است؛ بنابراین در حال طراحی معرکه‌های نرم علیه نظام است.

 

حجت الاسلام لیالی استحاله فرهنگی را از خود بیگانی تعریف کرد و ادامه داد: در شرایطی که سکان دار کشتی در طوفان انقلاب از هزینه های سنگین برجام سخن به میان می آورند رییس جمهور که بازوان اجرایی سیاست های کلی نظام است می گوید از داده ها سخن نگویید از بدست آمده ها باید سخن گفت؛ بنابراین این نشان می‌دهد که پروژه نفوذ حقیقتا در مراکز تصمیم گیری نظام در حال شکل گیری است.

 

وی در ادامه به پایگاههای اجتماعی تکنوکرات ها در نظام جمهوری اسلامی اشاره و تصریح کرد: امروز بر اساس نص سخنان مقام معظم رهبری برخی از رسانه ها به پایگاه پیشبرد اهداف دشمن تبدیل شده است./837/پ202/ی

ارسال نظرات