۱۴ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۷:۴۹
کد خبر: ۳۱۴۵۸۲
معاون فرهنگی تبلیغات اسلامی بوشهر:

حضور پرشور مردم در صحنه‌های مختلف نظام، معادلات دشمن را بر هم می‌زند

خبرگزاری رسا ـ معاون فرهنگی، پژوهشی و آموزشی اداره کل تبلیغات اسلامی بوشهر گفت: لطف الهی و حضور گسترده مردم در صحنه های مختلف این انقلاب را به جلو می برد و این حضور با شکوه در صحنه محاسبات و معادلات دشمن قسم خورده انقلاب را به هم می ریزد.
حجت الاساتم محمودنيا معاون فرهنگي سازمان و تبليغات بوشهر

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در بوشهر، حجت‌الاسلام سیدعلی پناه محمودی نیا معاون فرهنگی، پژوهشی و آموزشی اداره کل تبلیغات اسلامی بوشهر، گفت: انقلاب اسلامی به برکت استقامت مردم و پیروی بی چون و چرا از ولایت مطلقه فقیه و با مهندسی دینی بر اساس مبانی قوی قرآن و ولایت فقیه به دنیا عرضه شده است.

 

معاون فرهنگی، پژوهشی و آموزشی اداره کل تبلیغات اسلامی بوشهر، عنوان کرد: انقلاب اسلامی در تاریخ دارای جایگاه ویژه ای است و از رموز موفق این انقلاب است که هیچ یک از تئوریسین های جهان چنین رخدادی را تصور و پیش بینی نکرده بودند.

 

حجت‌الاسلام محمودی نیا افزود: پیروزی انقلاب اسلامی شب تاریک جهان را فجر بیداری بخشید و مردم با فریاد بیداری و حرکت پرخروش انقلاب اسلامی را تثبیت کرده اند.

 

وی اضافه کرد: با عنایت به اینکه دنیا به دو بلوک شرق و غرب تقسیم شده بود و رژیم شاهنشاهی از حمایت ابرقدرت های جهان برخوردار بود در عین ناباوری انقلاب اسلامی به پیروزی رسید و تا کنون به لطف الهی با استقامت و اقتدار ادامه داشته و دارد.

 

معاون فرهنگی، پژوهشی و آموزشی اداره کل تبلیغات اسلامی بوشهر، گفت: لطف الهی و حضور گسترده مردم در صحنه های مختلف این انقلاب را به جلو می برد و این حضور با شکوه در صحنه محاسبات و معادلات دشمن قسم خورده انقلاب را به هم می ریزد.

 

حجت‌الاسلام محمودی نیا اضافه کرد: امیدوارم مردم در این برهه حساس با هم دلی و با حضور گسترده ای در راهپیمایی 22 بهمن و پای صندوق های رای اقتدار خود را مثل همیشه نشان دهند که به یقین این چنین است./833/203/ب1

ارسال نظرات