۱۴ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۷:۳۹
کد خبر: ۳۱۴۵۷۶
مسئول بسیج جامعه زنان خبر داد؛

یادمان شهدای زن انقلاب در بهشت زهرا رونمایی می‌شود

خبرگزاری رسا ـ مسؤول بسیج جامعه زنان کشور گفت: یادمان زنان شهید انقلاب اسلامی در بهشت زهرا با حضور خانواده معظم شهدا رونمایی می‌شود.
مينو اصلاني، رييس سازمان بسيج جامعه زنان کشور

مینو اصلانی مسئول بسیج جامعه زنان در گفت‌و‌گو با خبرنگار خبرگزاری رسا، از رونمایی یادمان شهدای زن انقلاب، خبر داد و گفت: در کشور ما زنان شهیدی که برای پیروزی انقلاب اسلامی از جان خود گذشته و در مبارزه با رژیم ستم‌شاهی به شهادت رسیدند زیاد هستند، که این یادمان در گرامیداشت یاد و خاطره این شهدای زن رونمایی می‌شود.

 

وی با اشاره به شهدای زن شاخص انقلاب اسلامی، افزود: شهید طیبه واعظی از جمله زنان شهیدی است که زیر سخت‌ترین شکنجه‌های ساواک در سن 20 سالگی به شهادت رسید و شهید فاطمه جعفریان هنگام دستگیری ضمن حمله و درگیری ساواک به منزل آنها به همراه همسر خود به شهادت رسید.

 

مسؤول بسیج جامعه زنان، اظهار داشت: این یادمان به پاس گرامیداشت یاد و خاطره زنان شهید در قطعه 39 بهشت زهرا ردیف 46 فردا پنج‌شنبه ساعت دو بعد از ظهر با حضور خانواده معظم شهدا رونمایی می‌شود، ضمن اینکه از دو خانواده شهیده واعظی و شهیده جعفریان، شهدای مدافع حرم تقدیر و تجلیل به عمل می‌آید.

 

اصلانی بیان داشت: در این مراسم پیام رهبر معظم انقلاب به کنگره هفت هزار زن شهید کشور که در سال 91 این شهدای گرانقدر را لشکر فرشتگان الهی نامیدند مجدد برای نسل جوان بازخوانی می‌شود.

 

شایان ذکر است که در این مراسم فرمانده سپاه سیدالشهدا استان تهران سردار نصیری و مینو اصلانی مسؤول بسیج جامعه زنان به سخنرانی خواهند پرداخت./807/303/ب1

ارسال نظرات