۱۴ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۴:۳۵
کد خبر: ۳۱۴۵۰۴
آیت الله مجتهد شبستری:

انقلاب زمینه توسعه کشور را فراهم کرد

خبرگزاری رسا ـ امام جمعه تبریز با بیان این‌که انقلاب اسلامی زمینه توسعه کشور را در همه بخش ها را فراهم کرد، گفت: پیش از انقلاب ایران عقب مانده بود.
آيت الله مجتهدي شبستري

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در تبریز، آیت الله محسن مجتهد شبستری نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی، ظهر امروز در در آیین افتتاح 444 پروژه مخابراتی استان و دو پروژه مخابراتی کشوری با اشاره به برکات انقلاب اسلامی در توسعه و پیشرفت کشور، اظهار داشت: بی انصافی است که گفت در کشور توسعه رخ نداده است.


وی با بیان این‌که انقلاب اسلامی زمینه ساز پیشرفت در تمام بخش های کشور شد، گفت: بعد از انقلاب اسلامی ایران از نظر رفاه و آسایش مردم، پیشرفت های قابل توجهی رخ داده است، عده‌ای نمک نشناس می گویند بعد از انقلاب هیچ تفاوتی رخ نداده است.


امام جمعه تبریز با اشاره به عقب ماندگی کشور در دوران پهلوی و پیش از انقلاب اسلامی، گفت: عقب ماندگی کشور به گونه ای بود که در سراسر جهان تلفن تبدیل به وسیله ارتباطی معمول شده بود ولی کشور ایران از تلگرام بهره می برد.


وی با بیان این‌که کشور اسلامی ایران در عرصه تکنولوژی دوشا دوش جهان حرکت می کند، ابراز داشت: یکی از دست آورده ای مهم انقلاب را می توان عزت و استقلال کشور دانست که در سایه آن امروز کشور به پیشرفت های بسیاری دست یافته است.


عضو خبرگان رهبری با اشاره به افتتاح شبکه ابری ویدئو کنفرانس آن را مزیت مهمی برای کشور دانست و افزود: این طرح سبب صرفه جویی در وقت شده است به طوری که هر کس می تواند در محل کار خود ارتباط ویدئو کنفرانس را برقرار کند.


وی با اشاره به آثار منفی پیشرفت بستر های ارتباطی، تصریح کرد: پیشرفت بستر های ارتباطی می تواند در کنار مزایای بسیار دچار آسیب فرهنگی کشور شود و زمینه ترویج ابتذال و انحراف در اسلام با شبکه های ماهواره ای دروغین فراهم کند.


آیت الله شبستری با بیان این‌که دشمن تلاش دارد به اسلام و انقلاب ضربه بزند، تأکید کرد: تکنولوژی ارتباطات باید در خدمت توسعه اخلاق در جامعه قرار گیرد، همچنین در آستانه انتخابات که بازار شایعه در شبکه های اجتماعی بسیار است، نباید اجازه چنین فضایی را داد.


وی با اشاره به فعالیت های گروه های تسنن آمریکایی و تشیع لندنی در براندازی اسلام ناب محمدی و ترویج اسلام دروغین، تصریح کرد: داعش و 16 شبکه ماهواره‌ای درصدد تبلیغ تشیع لندنی و تسنن آمریکایی هستند./854/203/ب3

ارسال نظرات