۱۴ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۱:۵۳
کد خبر: ۳۱۴۴۶۱
نماینده ولی فقیه در گروه 22 توپخانه ارتش در شهرضا:

عمل به احکام اسلامی مهم‌ترین مؤلفه اقتدار جمهوری اسلامی ایران است

خبرگزاری رسا ـ نماینده ولی فقیه در گروه 22 توپخانه ارتش در شهرضا گفت: عمل به احکام و قواعد اسلامی، مهم ترین و اصلی ترین مؤلفه قدرت و اقتدار جمهوری اسلامی در تمامی عرصه های داخلی و خارجی بوده است.
قرآن کريم
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در اصفهان، حجت الاسلام علی عالمی، نماینده ولی فقیه در گروه 22 توپخانه ارتش در شهرضا، ظهر امروز در مراسم محفل انس با قران کریم، که با حضور یگان های نظامی و انتظامی مستقر در شهرستان شهرضا و در محل گروه 22 توپخانه ارتش برگزار شد عنوان کرد: امروز در حالی سی و هفتمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی را جشن می گیریم که، در اوج اقتدار و صلابت قرار داریم.
 
وی اضافه کرد: اقتدار و صلابت بی نظیر جمهوری اسلامی ایران در زمان و مکان و در طول تاریخ بی نظیر بوده است، امروز اقتدار ایران اسلامی در منطقه و جهان، مورد اذعان همگان است.
 
نماینده ولی فقیه در گروه 22 توپخانه ارتش در شهرضا با اشاره به فرا رسیدن ایام الله پیروزی انقلاب اسلامی اظهار کرد: امام خمینی(ره) در دوران مبارزات ضد ستم شاهی در سال 42، ترویج مبانی دینی در داخل کشور، اسلامی شدن کشورهای منطقه و توسعه احکام اسلامی در سطح جهان برای ایجاد زمینه ظهور امام زمان(عج) را به عنوان اهداف انقلاب اسلامی مطرح کردند.
 
حجت الاسلام عالمی تأکید کرد: امروز تمامی زیر ساخت ها برای ترویج مبانی دینی در سطح جهان وجود دارد منتها باید از آنچه در اختیار داریم به بهترین شیوه استفاده کنیم.
 
وی گفت: اسلام قوی ترین آموزه ها را در اختیر ما قرار داده استف در سطح جهان هیچ نظام فکری توان مقابله با استدلالات اسلامی و مبانی شرعی را ندارد، این یک فرصت است که باید از آن، در جهت ایجاد زمینه ظهور امام زمان(عج) بهره برداری کرد.
 
نماینده ولی فقیه در گروه 22 توپخانه ارتش در شهرضا تصریح کرد: ولایت و رهبری یکی از مهم ترین مؤلفه های اقتدار نظام اسلامی است، رهبری های هوشمندانه رهبر معظم انقلاب در تمامی لحظات حساس و سرنوشت ساز به یاری اسلامی و کشور آمده و در برهه های خطرناک همه را نجات داده است.
 
حجت الاسلام عالمی اضافه کرد: مردم، مؤلفه دیگر اقتدار نظام هستند، مردم ما در هر شرایطی و با تمامی داشته های خود در همه صحنه های حمایت از نظام حاضر شده اند.
 
وی تأکید کرد: عمل به احکام و قواعد اسلامی، مهم ترین و اصلی ترین مؤلفه قدرت و اقتدار جمهوری اسلامی در تمامی عرصه های داخلی و خارجی بوده است.، احکام اسلامی تمامی زیر ساخت های یک حکومت دینی مقتدر را در اختیار ما قرار داده است و از این جهت باید از آن استفاده کنیم.
 
نماینده ولی فقیه در گروه 22 توپخانه ارتش در شهرضا در بخش دیگری از سخنان خود، عنوان کرد: امروزه دانشگاه های مهم ارتش در جهان به دنبال آموزش شیوه های نبرد نا متقارن هستند، این در حالی است که مردم ما در حساس ترین شرایط انقلاب و جنگ تحمیلی بدون آن که آموزش های لازم نظامی و انتظامی را دیده باشند، طبق این اصول عمل کرده و به پیروزی رسیده اند.
 
حجت الاسلام عالمی اظهار کرد: ما با قدرت معنویت به جهانیان ثابت کریدم، می توان در پرتو آموزه های انسان ساز اسلام حکومتی بزرگ و قدرتمند را ایجاد و هدایت کرد، همه این دستتوردها از برکات قرآن و اسلامی در همه شؤون زندگی ما است.
 
وی در پایان، گفت: عمل به احکام و قواعد اسلامی، مهم ترین و اصلی ترین مؤلفه قدرت و اقتدار جمهوری اسلامی در تمامی عرصه های داخلی و خارجی بوده است./868/202/ب3
ارسال نظرات