۱۳ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۷:۰۸
کد خبر: ۳۱۴۳۵۳
امام جمعه طرقبه:

اجرای قانون از رسالت های شورای نگهبان است

خبرگزاری رسا ـ امام جمعه طرقبه با تأکید بر بصیرت در برابر نقشه نفوذ دشمن، گفت: ممکن است استکبار از برخی از جناح ها حمایت کند اما زمانی که تسلط پیدا کند، همه را نابود خواهد کرد بنابراین باید بصیرت داشت.
انتخابات

حجت الاسلام  محمد حسن ایزدی کرمانی امام جمعه طرقبه، در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا در مشهد، با تأکید به قانون مداری در انتخابات پیش رو، گفت: عقل اقتضا می کند که حتی اگر کسی به اسلام پایبند نباشد به خاطر حفظ امنیت به قانون احترام و پایبند باشد.

 

وی اجرای قانون را از رسالت های شورای نگهبان عنوان و اظهار کرد : همیشه تعدادی از کسانی که رد صلاحیت می شوند، مخالفت می کند اما این نهاد انقلابی باید کار خود را انجام و به رسالت خود عمل کند.

 

حجت الاسلام ایزدی کرمانی به نفوذ را راهکار دشمن برای ضربه زدن به جمهوری اسلامی ایران عنوان و اظهار کرد: دشمن همیشه به دنبال نفوذ بود که گاهی با افراد نفوذی در ارگان های مختلف ضربه وارد می کرد.

 

خطیب جمعه طرقبه افزود: دشمن بعد از نابودی منافقین و افراد نفوذی نفوذ جریانی را در پیش گرفت تا با نفوذ در نهاد های مختلف مانند مجلس شورای اسلامی، شورای نگهبان و مجلس خبرگان نقشه های خود را اجرا کند.

 

وی به تلاش استکبار به نفوذ از طریق انتخابات اشاره و بیان کرد: جمهوری اسلامی ایران دارای منابع غنی است و به این خاطر همواره مورد تهاجم بوده است و امروز استکبار منافع خود را در خطر می بیند بنابراین تلاش می کند که در شرایط انتخابات زمینه نفوذ را فراهم کند.

 

حجت الاسلام ایزدی کرمانی با اشاره به همراهی برخی از افراد با استکبار برای اجرای نقشه نفوذ آن ها در انتخابات، خاطرنشان کرد: برخی از افراد دشمن را در اجرای نقشه آن ها برای نفوذ همراهی می کنند البته برخی از مخالفین نیز از عوامل دشمن نیستند اما با ساده لوحی زمینه نفوذ استکبار در انتخابات را فراهم می کنند.

 

امام جمعه طرقبه با تأکید بر بصیرت در برابر نقشه نفوذ دشمن، گفت: ممکن است استکبار از برخی از جناح ها حمایت کند اما زمانی که تسلط پیدا کند، همه را نابود خواهد کرد بنابراین باید بصیرت داشت.

 

وی با انتخاب افراد اصلح در انتخابات تأکید کرد و گفت: مردم باید به سوابق افراد و کسانی که از ان ها حمایت می کنند توجه کنند و با مطالعه و تحقیق فرد اصلح را انتخاب کنند.

 

امنیت فعلی کشور مدیون حضور مردم در صحنه است

حجت الاسلام ایزدی کرمانی شرکت در انتخابات را امری واجب دانست و گفت: بزرگترین سرمایه کشور مردم هستند و همواره این حق را داشتند که از حق قانونی خود استفاده کنند و با توجه به این که انتخابات امری واجب است باید به تکلیف خود در همان زمان عمل و در انتخابات حضور پیدا کنند.

 

امام جمعه طرقبه با بیان این که امنیت فعلی را مدیون حضور مردم در صحنه دانست و گفت: حضور مردم در صحنه دشمن را مأیوس کرده است بنابراین باید در انتخابات شرکت پرشور داشت و حضور حتی یک نفر نیز اثر می گذارد./1310/302/ب3


ارسال نظرات