۱۱ بهمن ۱۳۹۴ - ۰۹:۰۴
کد خبر: ۳۱۳۷۵۴
عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم:

شرکت در راهپیمایی 22 بهمن بیعت با پیامبر اسلام است

خبرگزاری رسا ـ مدیر حوزه های علمیه استان همدان با اشاره به اهمیت شرکت در راهپیمایی روز 22 بهمن، گفت: شرکت در راهپیمایی روز 22 بهمن ماه علاوه بر آن که تو دهنی محکم به غرب و سران استکبار است بلکه تجدید پیمان با آرمان های انقلاب و امام راحل است.
حجت الاسلام والمسلمين موسوي اصفهاني

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در همدان، حجت الاسلام والمسلمین سید مصطفی موسوی اصفهانی مدیر حوزه های علمیه استان همدان شب گذشته در مراسم تجیلیل از مدافعان حرم که در مسجد شهرک الوند همدان برگزار شد با اشاره به اهمیت جهاد در راه خدا ابراز داشت: جهاد در راه خدا از جمله فروعات دین است که آیات و روایات نسبت به آن توصیه و سفارش های فراوانی شده است.

 

وی با اشاره به فرا رسیدن ایام الله دهه فجر انقلاب اسلامی یادآور شد: انقلاب اسلامی با نثار شهدای فراوانی برای این کشور حاصل شد و نباید گذاشت که عده ای با مخدوش کردن چهره انقلاب اسلامی و نظام اسلامی مردم را نسبت به انقلاب و راه شهدا دل سرد کنند.

 

مدیر حوزه های علمیه استان همدان به تبعید 14 ساله امام خمینی در کشورهای مختلف اشاره کرد و افزود: امام خمینی در طول مدت تبعید خود به کشورهای مختلف منتقل شدند اما در طول این مدت ارتباط خود را با مردم منقطع نکردند و این از درایت های امام خمینی بود که نیرنگ طاغوتیان را نقش بر آب کرد چرا که انان در صدد بودند ارتباط میان امام و مردم را منقع سازند.

 

وی در ادامه به اهمیت شرکت مردم در راهپیمایی روز 22 بهمن اشاره کرد و گفت: راهپیمایی روز 22 بهمن ماه علاوه بر آن که تو دهنی محکم به غرب و سران استکبار است بلکه تجدید پیمان با آرمان های انقلاب و امام راحل است.

 

عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم با اشاره به بیانات رهبر معظم انقلاب خاطرنشان کرد: حضور در راهپیمایی 22بهمن ماه و شرکت در انتخابات مجلس خبرگان و مجلی شورای اسلامی بیعت مجدد با امام و انقلاب است و چنان که رهبر معظم انقلاب فرمودند بیعت با امام بیعت با رسول گرامی اسلام(ص) است.

 

وی در پایان با اشاره به انتخابات پیش رو گفت: لازم است همه آحاد مردم در این انتخابات حضور حداکثری داشته باشند و با دقت و تحقیق نامزدهای انتخاباتی را به مجلس بفرستند تا در آینده در مجلس شاهد افرادی با تقوی و دغدغه مند باشیم.

 

لازم به ذکر است در پایان این مراسم از چند تن از مدافعان حرم حضرت زینب کبری(س) تجلیل و قدردانی شد./979/202/ب3

ارسال نظرات